מכה לאפל? כמחצית מהמשדרגים לגלקסי - בעלי אייפון לשעבר

מסקר עליו ענו כ-500 לקוחות שרכשו מכשירי גלקסי S6 או ביצעו טרייד אין למכשיר הישן שלהם, עולה כי 40.7 מהמשדרגים נטשו את מכשירי האייפון שלהם לטובת הגלקסי (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
אייפון וגלקסי (צילום: שאטרסטוק)

מחקר חדש מגלה כי 40 אחוזים מהמשדרגים לגלקסי - אייפוניסטים: מכשיר הדגל הנוכחי של ענקית האלקטרוניקה סמסונג הוא ללא ספק אחד הסמארטפונים הכי דומים לאייפון שייצרה ענקית טכנולוגיה. הדבר אמנם גרם לה לוותר על פיצ'רים שהיו אבן יסוד בסדרת הגלקסי לדורותיה כמו חריץ הרחבה וסוללה נשלפת, אך החל לקרוץ לבעלי האייפון שדורשים טלפון בעיצוב יפה גם אם לא מושלם.

מחקר חדש שנערך באתרי מכירות גדולים בארצות הברית ובבריטניה מגלה כי לפחות מבחינת בעלי האייפון - הטריק עבד. מסקר עליו ענו כ-500 לקוחות שרכשו מכשירי גלקסי S6 או ביצעו טרייד אין למכשיר הישן שלהם, עולה כי 40.7 מהמשדרגים נטשו את מכשירי האייפון שלהם לטובת הגלקסי.

לעומת זאת, מהסקר עולה כי מלבד בעלי האייפון, סמסונג כמעט ולא מצליחה 'לגנוב' לקוחות מהמתחרות האחרות שלה כדוגמת HTC ו-LG, כשמרבית המשדרגים (55.2 אחוזים) שידרגו מכשירים מהדורות הקודמים של סדרת הדגל, בראשם מכשירי הגלקסי S4 וה-S5.

חברת סמסונג טרם שחררה את הדוחות הרבעוניים הרלוונטיים לאחר השקת הגלקסי S6, מהם יוכלו ללמוד כמה הצליחה החברה בהחדרת מכשיר הדגל החדש שלה. ההערכות כיום הן כי החברה הצליחה להעלות את המכירות לאחר הקריסה במכירת מכשיר הגלקסי S5 שלא הצליח לשכנע את המשתמשים לעבור אליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר