חדש בווטסאפ: גיבוי שיחות לגוגל דרייב

לאחר עדכון לגרסה החדשה של וואטסאפ, מקבלים המשתמשים את האפשרות להגדרת חשבון גיבוי מחשבונות הגוגל דרייב הקיימים במכשיר הטלפון שברשותם. הכנו לכם מדריך בתמונות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מהיום - גיבוי שיחות ישירות לענן: חודשים ספורים לאחר שדיווחנו לכם לראשונה על הטמעת אפשרות גיבוי ענן של חברת גוגל באפליקציית וואטסאפ, הוסיפה כעת וואטסאפ אפשרות גיבוי בגוגל דרייב, מהלך שנעשה בשיתוף עם ענקית האינטרנט גוגל, ויאפשר מעתה גיבוי מהיר ונוח לענן.

כאמור, ככל הנראה החברה בחנה במהלך החודשים האחרונים את האפשרות, כשבאחת מגרסאות הבטא אף שירבבה החברה את הפיצ'ר - אולם הוא לא נתמך על ידי גוגל ועל כן הוא לא פעל כראוי. בגרסאות מאוחרות יותר כבר לא נכלל הפיצ'ר, עד שכעת הוציאה החברה גרסה סופית הכוללת אפשרות לגיבוי נוח שיישמר גם אם הטלפון יילך לאיבוד.

לאחר עדכון הגרסה מקבלים המשתמשים את האפשרות להגדרת חשבון הגיבוי מחשבונות הגוגל דרייב הקיימים במכשיר הטלפון שברשותם, ולאחר מכן נדרש המשתמש לאשר לאפליקציית ווטסאפ גישה לחשבון הדרייב.

את הגיבוי יכולים המשתמשים להגדיר גם בהגדרות האפליקציה על ידי כניסה להגדרות > צ'אטים ושיחות > גיבוי צ'אט > שם יכולים המשמשים לבחור את חשבון הגיבוי, שעת הגיבוי ואם הגיבוי יכלול גם סרטונים.

  • מדריך בתמונות: שלב אחר שלב לגיבוי וואטסאפ בגוגל דרייב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר