אלון מאסק תקף את אפל - והתנצל

אלון מאסק, מייסד ומנכ"ל חברת רכבי היוקרה החשמליות "טסלה", תקף בצורה קשה את חברת אפל בראיון למגזין גרמני, אולם כעת הוא מתנצל: "יש בחברה הזאת הרבה אנשים מוכשרים" (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
אלון מאסק (צילום: שאטרסטוק)

קרב ענקית מרתק: בסוף השבוע האחרון התפרסם במגזין טכנולוגיה גרמני ראיון עם אלון מאסק, מייסד ומנכ"ל חברת רכבי היוקרה החשמליות "טסלה", בו הוא תקף בצורה חריפה את ענקית הטכנולוגיה אפל שהודיעה לאחרונה כי היא נכנסת לתחום הרכב ועובדת על רכב חשמלי ואוטונומי (שיתחרה גם בתכנית דומה של גוגל).

בראיון נשאל מאסק אם הוא חושש מתחרות עם אפל, והשיב כי חברת אפל מעסיקה את המהנדסים שנפלטו מחברת טסלה, כשהוא טוען כי בחברת טסלה נהוג ללעוג לאפל ולכנותה "בית הקברות של טסלה", שכן אם המהנדסים נכשלים בטסלה הם עוברים לאפל. הוא הוסיף כי כוונתו רצינית.

כאשר נשאל מאסק אם הוא מודאג מתוכניותה של המתחרה החדשה ענה "ממה יש לי להיות מודאג? ראית פעם את השעון החכם של אפל?", כשהוא מוסיף ללעוג לחברה ומציין כי תעשיית הרכבים היא עסק מורכב יותר מייצור סמארטפונים ושעונים חכמים.

לאחר שעורר סערה בארצות הברית, כשבכירי חברת אפל חשו עצמם נפגעים מהראיון המשפיל, צייץ אלון מאסק בחשבון הטוויטר שלו כי הוא איננו שונא את חברת אפל וכי זו חברה מצוינת עם הרבה אנשים מוכשרים. "אני אוהב את המוצרים שלהם ואני שמח שהם עובדים על רכב חשמלי" אמר.

בציוץ נוסף, מאסק התנצל על הערותיו לגבי השעון החכם של אפל, נקודה רגישה מכיוון שמדובר בכישלון משמעותי ראשון אחרי עידן סטיב ג'ובס. מאסק כתב כי הצוות באפל יצרו עיצוב יפה, אך הוא אינו משכנע מבחינה פונקציונלית, כשהוא מוסיף כי עד הדור השלישי שלו הוא כבר יהיה פונקציונאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר