עוד עדכון באפליקציה

בטיחות? זה העדכון המרגיז שמתוכנן ל'וואטסאפ' במחשב

אתם אוהבים לעבוד עם הוואטסאפ פתוח בדפדפן המחשב שלכם? ייתכן ובקרוב האפשרות הזו תצטמצם והרבה אפשרויות קיימות - תוגבלנה (חדשות הדיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

צעד מרגיז של היישומון הפופולרי - וואטסאפ: על פי האתר הטכנולוגי המקצועי WABetaInfo, החברה החליטה להפסיק באופן חלקי את תמיכתה מ'וואטסאפ ווב'.

בחברה החליטו "להצר" את הצעדים של מי שמשתמש באפליקציה על דף האינטרנט במחשב והיא תחסום חלק מהשירותים שהיה ניתן לעשות עד היום.

על פי האתר, החברה החליטה לעדכן את הגרסאות של האפליקציה בדפדפנים במחשבי Windows ו-Mac - אך העדכון לא מבשר טובות, והוא נועד כדי לחסום אופציות קיימות, כמו צפייה ושליחה של הודעות שמוחקות את עצמן לאחר צפייה בודדת - וכן שליחה חד פעמית של אנשי קשר.

כמו כן משתמשים שהגרסה עודכנה אצלם, מדווחים על תקלות ואי יכולת חיבור של הוואטסאפ למחשב או חיבור קטוע לעתים.

על פי האתר, העדכון נועד לשמור על אבטחה גבוהה של הודעות הוואטסאפ. בזמן האחרון החלו בחברה לחסום אפשרות של צילום מסך של הודעות שנשלחו כ"חד פעמיות" - באפליקציה בסמארטפון, אך במחשבים עדיין ניתן לצלם את אותן הודעות, ייתכן שהצרת הצעדים של השימוש בוואטסאפ במחשב נועדה למנוע גם צילומי מסך.

יצוין, כי העדכון החדש שמשבש את הוואטסאפ במחשב עדיין לא הגיע לישראל, אך לפי הדיווחים העדכון בדרך, יחד עם זאת, גולשים בישראל מדווחים לאחרונה על תקלות בשירותי הוואטסאפ למחשב וייתכן כי זה קשור לעדכון החדש.

אך לא הכל כל כך גרוע, כפי שדווח מוקדם יותר השבוע ב'כיכר השבת', אם עד היום אם רציתם לשמור מידע בוואטסאפ הייתם צריכים לפתוח קבוצה עם עצמכם לשם כך, נראה שבוואטסאפ חשבו לשפר את החוויה של המשתמשים ולתת להם דרך טובה יותר לשמור הודעות עצמיות.

על פי דיווח באתר WABetaInfo, בגירסה 2.22.24.2 החדשה, נצפתה אצל חלק מהנסיינים בגרסאות הבטא תכונה חדשה: שליחת הודעות עצמית (כלומר, למספר שלכם), מסומנת באופן שונה מהודעות רגילות. בחלק מהמקרים, שונתה ממש כותרת הנמען ל-"הודעה לעצמך".

על פי הדיווח, ייתכן ובהמשך וואטסאפ תיצור תכונות חדשות שיסייעו לשליחה העצמית דוגמת הדברים שיש בג'ימייל כיום כאשר שולחים מייל עצמי הג'ימייל מציע ליצור תזכורת וכדומה.

גירסת הבטא הנוכחית מביאה עמה מלבד השינוי באפשרות השליחה העצמית, גם שינויים בתצוגה של מסמכים, גיפים, סרטונים ותמונות שמועברות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר