9 מילימטר בלבד:

השקיעו בסטארט-אפ ישראלי שפיתח את הרחפן האוטונומי הזעיר בעולם

חברת CyberBee הישראלית פיתחה מערכת ניווט אוטונומית בעלת בינה מלאכותית מבוססת ראיית מחשב, המאפשרת לנווט ללא GPS את הרחפן הזעיר ביותר בעולם שגודלו 9 מילימטר בלבד! החברה פונה לשוק הרחפנים העולמי העומד כיום על כ-4.9 מיליארד דולר וישלש את גודלו לשווי של 14.3 מיליארד דולר בעשור הקרוב. כעת, מגייסת משקיעים דרך פלטפורמת פיפלביז החל מ- 2,500 ₪ בלבד (הייטק, מקודם)

(צילום: יח"צ)

החברה מפתחת טכנולוגיית ניווט אוטונומית לכלים זעירים לצורך פיצוח בעיית הניווט וההתמצאות במתארי פנים. הרחפנים הקיימים היום או קטנים ולא חכמים או גדולים וכבדים. הייחודיות של החברה הוא השילוב של מימדים זעירים עם תבונה מרחבית מתקדמת וכלים חכמים, המאפשרים לכלי להיות אישי, נישא ולפעול באופן אוטונומית, מבוסס ניתוח וידאו ובינה מלאכותית. למעשה זהו הכלי הזעיר היחיד כיום שיוכל לנווט במתאר פנים מבנה ללא GPS.לטכנולוגיה כזו יש שוק עצום בתחומי הביטחון, האבטחה, החלקאות והתעשייה. בעצם – כל שטח פנים שמצריך סריקה, ניווט וצילום.

פתרון חדשני למגוון שווקי ענק

בעוד שכלי הניווט האוטונומיים הקיימים היום בשוק הם גדולים וכבדים, הטכנולוגיה המפותחת מאפשרת גם לרחפן זעיר לפעול ולנווט בתוך מבנים סגורים, ולשדר בזמן אמת מידע. דמיינו חייל שיכול לשאת רחפן קטן בכיסו ולשדר מה יש מעבר לגבעה או בחדר הסמוך. כמו כן, ניתן להטמיע את הטכנולוגיה בכל רובוט למטרות אבטחה, הרחפן הזעיר פועל אוטונומית בזמן אמת, ללא צורך במפעיל רחפן מיומן. אילון מאסק אמר ששימוש במערכות ניווט מבוססות GPS ודומיו דומה לעיוור שמגשש את דרכו עם מקל, והעתיד של הניווט טמון בניתוח וידאו ובינה מלאכותית - לשם כולם צועדים.

אחד מהעיתונאים בתחום הבטחון שיתף בתחושותיו : "היום יותר מתמיד, זה ברור לכולנו, עליונות טכנולוגית היא המפתח לניצחון. חשוב שנהיה ראשונים בהשגת יכולות, שנחזיק ביתרון הטכנולוגי, ונפתח את הדבר הבא לפני כולם. כשאני רואה את הטכנולוגיה של CyberBee', אני מתמלא בגאווה כחול לבן: כלי אוטונומי זעיר שמצלם, מנטר, סורק ומשדר זה צורך חיוני, ולא רק בביטחון אלא גם בתעשייה, באבטחה, ובחקלאות"

לפרטים והשקעה ב- CyberBee>>

הד תקשורתי גדול בעולם

החדשנות בפיתוח של החברה, המורכבת מצוות ותיק ומנוסה בתחום, מוגנת בפטנט עבור הרחפן הדק ביותר בעולם וכבר חווה הצלחה אדירה בשוק בפרטי (היקף מכירות מוצלח של 18,000 יחידות ב-1.5 מיליון דולר) עם גיוס בהצלחה בפנייתה לשוק הצרכני בקמפיין pre-sale עם מעל 11,000 תומכים. החברה הצליחה לייצר הד תקשורתי עם המוצר עם מעל 600 אייטמים בתקשורת העולמית, ואף זכתה בשני פרסי חדשנות.

החברה מנהלת מגעים לשיתוף פעולה עם חברות בתחום האבטחה, תעשיה, חקלאות וביטחון, לקראת הפריצה לשווקים אלו.

בעקבות הצלחתה בשוק הצרכני, החברה עובדת בימים אלו על השלמת אב-טיפוס אשר מדגים את היכולות של הטכנולוגיה גם בשווקים נוספים וגדולים יותר, ומנהלת מגעים לשיתוף פעולה עם חברות בתחום האבטחה, תעשיה, חקלאות וביטחון, לקראת הפריצה לשווקים אלו.

החברה פתוחה כיום להשקעה דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז החל מ- 2,500 ₪ ומאפשרת לציבור להפוך בעלי מניות בחברה ולהרוויח יחד איתה במידה ומנפיקה בבורסה או עושה אקזיט (נמכרת לחברה אחרת).

לפרטים והשקעה ב- CyberBee>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר