עם דימדומי הנגיף

אל על מציעה ללקוחותיה טרקלין עסקים בקנדי בניו יורק

לקוחות אל על יוכלו להתארח בטרקלין העסקים מבית רשת פלאזה פרימיום, בשדה התעופה קנדי בניו יורק (תיירות)

טרקלין העסקים החדש, בדומה לטרקלין המלך דוד בנתב"ג, מעניק חוויית אירוח נעימה תוך מתן מענה פרקטי לצרכי הנוסעים (צילום: יח"צ)

הטרקלין, שהחל לפעול השבוע, מעניק חוויה של המתנה רגועה ונינוחה לטיסה, מאופיין בעיצוב יוקרתי ומשרה אווירה ביתית ונעימה. בטרקלין פינות ישיבה נוחות, עמדות טעינה לטלפונים ניידים, אזור מקלחות, מידע לגבי טיסות, שירות שמירת מזוודות, ועוד. אורחי הטרקלין ייהנו מתפריט מגוון הכולל מבחר עשיר של מנות, לרבות מנות כשרות.

הטרקלין ממוקם בטרמינל 4 ממנו יוצאות טיסות אל על באזור A סמוך לשער A4 ופועל על פי הנחיות Covid-19. אורחי הטרקלין מחויבים לעטות מסיכה בזמן שאינם אוכלים או שותים.

זכאים להתארח בטרקלין נוסעים הטסים במחלקת עסקים באל על, חברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד טופ פלטינה, פלטינה או זהב ונוסעי אל על החברים במועדון המלך דוד.

עומרי כהן, סמנכ"ל תפעול עסקי באל על אמר כי: "החברה פועלת כל העת לשדרג את חוויית הלקוחות שלנו, שיהיו שבעי רצון כבר בממשק הראשון עם אל על, מרגע הזמנת הכרטיס, לאורך תהליך הבידוק והשהות בשדה התעופה וכמובן במהלך הטיסה עצמה. טרקלין העסקים החדש, בדומה לטרקלין המלך דוד בנתב"ג, מעניק חוויית אירוח נעימה תוך מתן מענה פרקטי לצרכי הנוסעים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר