קרייזלר לא ביצעה 'ריקול' ותשלם 150,000,000 דולרים למשפחה

ענקית הרכב האמריקנית עומדת מול פסיקה חסרת תקדים במסגרתה תאלץ לשם פיצוי ענק של 150 מיליון דולר למשפחתו של ילד כן 4 שנהרג כתוצאה מתאונת דרכים שאירעה (רכב)

מכונית של חברת קרייזלר (אתר החברה)

לא ביצעה 'ריקול' ותשלם 150,000,000 דולרים: ענקית הרכב האמריקנית עומדת מול פסיקה חסרת תקדים במהלכה תאלץ לשם פיצוי ענק למשפחתו של ילד כן 4 בלבד שנהרג כתוצאה מתאונת דרכים, בעקבות ליקוי בטיחותי חמור שנמצא ברכבי החברה מסוג ג'יפ גרנד צ'רוקי משנת 1995.

הילד, רמינגטון וולדן, שנסע עם הוריו בג'יפ המשפחתי, ישב במושב האחורי כשרכב שנסע מאחורי הג'יפ התנגש בעצמה ב'גרנד צ'ירוקי', מה שגרם למיכל הדלק הממוקם בירכתי הרכב להתפוצץ ולעלות באש. הילד שלא הספיק לברוח מהרכב נספה בתאונת הדרכים. עורכי הדין של המשפחה טוענים כי עובדת היותו של מיכל הדלק בירכתי הרכב הנה סכנה בטיחותית חמורה, שחברת קרייזלר לא עשתה דבר בנושא.

בשנת 2013, לאחר שהמנהל הלאומי לבטיחות בדרכים בארצות הברית בדק למעלה מ-50 מקרי מוות בתאונות וקבע כי מיכל הדלק האחורי הנו סכנה בטיחותית. ביצעה חברת קרייזלר 'ריקול' למאות אלפי רכבים מדגמים שונים שיוצרו בין השנים 1993 עד 1998, כולל ג'יפ הגרנד צ'ירוקי. אך הג'יפ המשפחתי שיוצר בשנת 1999 לא נכלל בקריאת השירות.

בחברת קרייזלר שסרבה בתחילה לבצע את קריאת השירות בכלל, ונאלצה לבצע בכל זאת 'ריקול' רק לאחר התערבות המנהל לבטיחות בדרכים, טענו כי הילד לא נהרג כתוצאה מפיצוץ מיכל הדלק, אלא מעוצמת הפגיעה של הרכב שנסע מאחורי הג'יפ המשפחתי.

חבר מושבעים במדינת ג'ורג'יה שדן בתיק קבע כי הפעוט נהרג דווקא מתוצאת פיצוץ מיכל הדלק, ולא מהפגיעה ברכב עצמו, וקבעה כי חברת קרייזלר התרשלה כשלא הזהירה את לקוחותיה כי מיקום מיכל הדלק עלול להוות סכנה בטיחותית חמורה. ועל כן על החברה לשלם למשפחתו של הפעוט סכום של 150,000,000 (150 מיליון) דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר