הסוף לניתוק

אל על משיקה אינטרנט אלחוטי במטוסים

חברת התעופה הישראלית אל על משיקה שירות WIFI במטוסים בנוסף לשירות ה"דרים סטרים" שקיים כבר כיום. השירות יתחיל לעבוד בסוף יולי ויורחב עם הזמן לטיסות כולן (חדשות תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הסוף לניתוק באוויר: בסוף חודש יולי תתחיל חברת 'אל על' בהפעלת שירותי אינטרנט אלחוטי (WIFI) על כמה ממטוסי החברה לאירופה - כחלק מפיילוט גדול יותר להכנסת שירותי אינטרנט למטוסי החברה. יצוין כי לא מדובר בשירות ה"Dream Stream" הקיים כיום בחברה ומאפשר צפייה בתכני וידאו דרך המכשיר האישי אלא בשירותי אינטרנט רגילים שיוצעו לנוסעים.

בשלב הראשוני תופעל המערכת במטוס אל-על החדש מסוג בואינג 737-900 שביצע את טיסתו הראשונה ב-4 במרץ 2016. בהודעה ששלח הדייל הראשי באל על, עדי טרכטמן, נכתב: "בשבוע האחרון הותקנה מערכת WIFI ונערכו מספר טיסות מוצלחות; בימים הקרובים צפוי להתחיל שירות ה-WIFI במטוס זה ולאחר שיתקבלו האישורים האחרונים מרת"א. השקת ה-WIFI תהיה השקה שקטה", דווח ב-YNET.

גורם בחברת התעופה הלאומית ציין כי מדובר בשלב ראשון בדרך להכנסת שירותי אינטרנט לכלל המטוסים. לגבי התשלום שייגבה, אם בכלל, יוחלט בימים הראשונים של הפיילוט. בינתיים, נראה כי השירות ניתן ללא תשלום ודיילי החברה עדכנו זה את זה על "הלהיט החדש" ממנו הביעו התלהבות גדולה.

אל על לא הראשונה בתחום. אינטרנט אלחוטי בטיסות קיים זה מכבר בחברות רבות ברחבי העולם, בהן לופטהנזה, דלתא, יונייטד, טורקיש איירליינס ורבות אחרות. במרבית החברות מוצע השירות בתשלום של 10$-20$ לטיסה קצרה ובתשלום גבוה יותר לטיסות ארוכות.

מאל על נמסר בתגובה כי "אל על חתמה על הסכם עם חברת ViaSat מהמובילות בעולם בתחום התקשורת הלוויינית, שתספק שירות אינטרנט מהיר בטיסה, באמצעות טכנולוגיית KA, הנחשבת לדור הבא בתקשורת לוויינית רחבת-פס. בסוף חודש יולי תחל החברה בפיילוט במטוס אחד ולאחריו תחל בהתקנה הדרגתית במטוסים נוספים. השירות יוצע בטיסות אל / מיעדי אירופה. בהמשך יוצעו מגוון חבילות גלישה אשר יותאמו למגוון לקוחות החברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר