בעקבות המלחמה?

חברת 'טויוטה' השביתה את קו ייצור הרכבים

ענקית הרכב היפנית, טויוטה, נאלצה להשבית אמש 14 מפעלים ו-28 פסי ייצור של חברות משנה יפניות, עקב מתקפת סייבר. היקף הנזק עומד על כ-5 אחוזים מהייצור החודשי (רכב)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שטארסטוק)

ענקית הרכב היפנית, טויוטה, נאלצה להשבית אמש (שלישי) 14 מפעלים ו-28 פסי ייצור של חברות משנה יפניות, עקב מתקפת סייבר חמורה.

המתקפה כוונה כלפי אחד מקבלני המשנה של טויוטה - 'קוג'ימה'. קוג'ימה היא אחת מספקיות הרכבים העיקריות של החברה, טויוטה פועלת באמצעות ייצור המוני של רכיבי הרכב במפעלי משנה כשלאחר מכן הרכיבים מגיעים למפעלי החברה המרכזיים ושם הם מורכבים.

המתקפה פגעה בדרך התקשורת בין חברת המשנה לטויוטה מה שהיה עלול להוביל למצב בו רכיבים מיותרים מיוצרים ורכיבים אחרים נעדרים, בטויוטה בחרו להשבית את קו היצור עד לתיקון הפירצה, בעקבות ההשבתה היקף הייצור שאבד הוא כ-13,000 אלף מכוניות המהווים כחמישה אחוזים מהיקף הייצור החודשי.

בחברה אישרו לכלי התקשורת היפניים כי הם חוו מתקפה: "אנחנו מאשרים שספגנו סוג של מתקפת סייבר ועושים את כל המאמצים כדי להחזיר את קווי הייצור של טויוטה לפעילות".

בטויוטה בחרו לעצור את הייצור ליום נוסף על מנת לוודאות כי אין תקלות נוספות, בחברה מתכוונים לחזור בהיקף עבודה גבוה יותר על מנת לכסות על האובדן והנזק.

המתקפה בא על על רקע המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ולאחר הצטרפותה של יפן לסנקציות העולמיות, סמיכות הדברים העלה את החשש כי יש קשר בין הצטרפות יפן למתקפה שאולי באה מכיוון רוסיה, אך עד כה החששות לא אומתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר