צפו בטירוף

בדואים גנבו משאית אשפה וברחו בנסיעה פרועה

שלושה חשודים מהפזורה הבדואית נלכדו על ידי המשטרה, בחשד כי גנבו 11 כלי רכב, בהם שתי משאיות אשפה • המשטרה ערכה מצוד אחר משאית האשפה ובמהלכה היא עלתה על מחסום דוקרנים | צפו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
משאית האשפה שנגנבה (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה שלושה חשודים מהמגזר הבדואי וסיימה חקירה סמויה בגין גניבת 11 כלי רכב בהם 2 משאיות אשפה.

לפני כשבועיים, בתום פעילות סמויה ולאחר שבלשי ימ"ר נגב ויס"מ נגב ביצעו מעקב אחר משאית אשפה אשר נגנבה מחניון משאיות באזור אופקים, בוצע מעצרם של חשודים במחסום מיתר אז על פי החשד התכוונו להעבירה לשטחי איו"ש.

כאמור, נעצרו 3 חשודים בשעת מעשה ולאחר שעלו על מחסום דוקרנים שהוכן בידי השוטרים מבעוד מועד ותוך כדי נהיגה פרועה על מנת לברוח מהם.

נהג המשאית נתפס בתום מרדף רגלי, אז התברר כי לא רק זאת אלא שאף נהג בה ללא רישיון נהיגה. קטין בן 16 אשר ישב ליד החשוד אשר נהג במשאית. חשוד נוסף נעצר ברכב מוביל. מעצרם של החשודים - תושב חורה בן 19 ושני חשודים מפזורת דימונה בני 16 ו-19, הוארך מעת לעת.

במהלך החקירה עלה בידי חוקרי מחלק תשאול בימ"ר נגב לקשור את החשודים ל-11 מקרי גניבות רכב (חולון, רחובות, אופקים, גדרה, דימונה, ק. מלאכי, שדרות) בהם 2 משאיות אשפה.

עם תום מלאכת החקירה הוגשו בידי תביעות נגב כתבי אישום תוך בקשה למעצרם עד תום ההליכים כנגד החשודים.

רפ"ק נדב טייכמן ראש מחלק תשאול ימ"ר נגב אמר: "אירוע חמור של פגיעה ברכושם של אזרחים תמימים. אין ספק כי מדובר בחשודים אשר הייתה להם השפעה רבה על תחושת הבטחון של האזרח הנורמטיבי ופעלנו בכל הכלים העומדים לרשותנו לאיתורם, מעצרם ומיצוי הדין כנגדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר