תוכן גולשים: בואו לקחת חלק בהסברה הישראלית

כנסו ללינק, צפו בעצמכם גם כדי שתירשם צפייה. זה הזמן באמת להשקיע ולהפיץ את האמת כמות שהיא לעולם. אל תהיו אדישים! (תוכן גולשים)

אמנון שבו | כיכר השבת |
(מתוך הוידאו)

חברים. הגיע הזמן שכולנו נתגייס למלחמה. אנחנו יכולים לפחות לגבות את הלוחמים האמיצים שלנו בזה שנתגייס אנחנו למלחמת ההסברה כדי להוציא את האמת לאור.

בואו נדאג שהקליפ הזה יקבע את שיא הצפיות שהיה אי פעם ביוטיוב.

כנסו ללינק. צפו בעצמכם גם כדי שתירשם צפייה ואם אי פעם שלחתם מייל לכל החברים שלכם על "מזל" או על איזה סרטון מצחיק או על קבוצת פייסבוק מטופשת שצריך ללחוץ לייק כדי לראות שעבדו עליכם, אז זה הזמן באמת להשקיע ולהפיץ את האמת כמו שהיא לעולם.

על האוניה היו בריונים תומכי טרור שבאו להתעמת ולהילחם ולא לבצע שום מעשה הומניטארי. הם היו פרובוקאטורים, פאנאטים, פורעי חוק שסיכנו את חיי הלוחמים שלנו שרק לאחר שעשו בהם לינץ' ופצעו קשה 3 מהם (ששוכבים כעת בבתי החולים) נאלצו בלית ברירה לפתוח באש חיה.

אל תהיו אדישים! המדינה הזו הולכת לאבדון בגלל אדישות התושבים! במלחמת לבנון השניה כל תושבי המדינה מדרום לחדרה היו אדישים. ב-8 השנים בהם נפלו טילים בשדרות כל תושבי המדינה (חוץ משדרות) היו אדישים. שכל העולם מגנה אותנו על הרצון שלנו לחיות ולהגן על עצמנו ומערכת ההסברה שלנו בריצפה, כולנו היינו אדישים. מספיק ודי לאדישות! תתגייסו להסברה!

http://www.youtube.com/watch?v=JaiMjAULWn0

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר