כך יראה הצבא לאחר גיוס החרדים

הפרופיל הצבאי שנקבע עד היום לפי נתונים של גשמיות גרידא , יוחלף לאלתר בפרמטרים רוחניים. את מסדר הבוקר ייפתח המפקד בוורט מתוק-מדבש על פרשת השבוע. ביציאה לקרב יעמוד הרמטכ''ל בדחילו ורחימו על הטנק ויתקע בשופר בכל כוחו! יום העצמאות יחגג בריקודי שורע'ס עד אור הבוקר

גיל אורבך | כיכר השבת |
האם זה רעיון מעשי? (צילום: פלאש 90)

טובי המוחות נרתמו למאמץ הלאומי החשוב : למצוא נוסחת קסם שתגרום לציבור החרדי להתגייס בהמוניו לצבא ההגנה לישראל - כיאה וכראוי לחוקי השוויון בנטל .

אך האם הרעיון הזה הוא מעשי ?! האם פלסנר עצר לרגע לחשוב מה בדיוק הולך להתרחש ביום שאחרי , כשאת מדי החאקי תעטר מגבעת ואף קפוט'ה חסידית לתפארת במקום הכומתה הידועה? מסתבר שלא .

הבה נבחן מה הולך להשתנות:

א) את מסדר הבוקר ייפתח המפקד בוורט מתוק-מדבש על פרשת השבוע , ולאחר שהמחלקה תתמוגג מנחת, יקנח המפקד בפלפול חריף במחלוקת פוסקים אדירה אותה יבחר מעת לעת הרמטכ''ל החרדי הטרי שהוצנח לתפקידו ברוב גאון.

ב) כל החיילים ללא יוצא מן הכלל יחוייבו בפקודת מטכ''ל לפנות אל שורת הפיקוד בגוף שלישי, כידוע...

ג) אכיפה קפדנית תבוצע ויוטלו עונשים כבדים על ''פורצי הגדר'' .

ד) בית הדין הצבאי הוחלף ברוב מוחץ בבית דין רבני-חרדי-צבאי ויושבים בו אלופי צה''ל בדרגת ראשי-כוללים ומשגיחים, ובשעת הדחק יפסוק כטוב בעיניו בענייני-השעה כגון מה דינו של חייל שסרח והלך ד' אמות ללא מגבעת צבאית, וכיוצא . בסמכותו יוחרם חייל פלוני או אלמוני בנידוי גמור ולא יצורף למניין עד שיתוודה על חטאו...

ה) למותר לציין שבכל חדר אוכל תהיינה עזרת נשים כדת וכדין , וכל חיילת תחוייב במטותא ללכת בכיסוי ראש גמור כגון שביס או מטפחת.

כל סירוב פקודה שהוא יגרור סנקציות על משקלם של חוקי-פלסנר שיכללו קריאת ספר תהילים שלם עם חגור מלא בשמש הקופחת. ובמקרים קיצוניים תענית גמורה בנוכחות תת-אברך או אלוף-משגיח בהתאם לאופי העברה וחומרתה.

ו) חיל מודיעין יעבור שינוי מהותי , ואת המכשור הטכנולוגי היקר יחליפו סירי צ'ולנט ענקיים להעלאת המורל. חיל האוויר יבוטל גם הוא לאלתר ואת מקומם של המפציצים יחליפו פרענצ'ס ומתלה לכובעים כיאה וכראוי לצבא בסגנון ישיבתי !

ז) כלי נשק יחולקו רק לאנשי בית הדין , על מנת שיוכלו לעמוד על המשמר ולתקן תקנות.

ח) הפרופיל הצבאי שנקבע עד היום לפי נתונים של גשמיות גרידא , יוחלף לאלתר בשיטה התורנית המצליחה: לפי כמות דפי גמרא שיידע המלש''ב לצטט בבק''ום אל מול פניהם הנדהמות של אחינו התועים... מי אשר בכוחו לצטט מסכת שלימה כולל מפרשים - יקבל פטור גורף.

ט) מכל מקום, מתגייס טרי שיבחר להשתמט על רקע משבר בלימוד יוכנס ללא שהות לקב''ן מיוחד שיועסק על ידי צה''ל שלא על מנת לקבל פרס .

ט) ביציאה לקרב יעמוד הרמטכ''ל בדחילו ורחימו על הטנק ויתקע בשופר בכל כוחו! רק לאחר מכן ייכנסו החיילים למקום הסכנה וכשאלוקי אברהם בעזרם.

י) יציאות הביתה תהיינה במתכונת ישיבתית , ובמקרה של בעיות משמעת יוזמנו הוריו של החייל לשיחה עם הדיין הצבאי .

יא) חגיגות יום העצמאות שהיו עד היום לזרא בעינינו , יעברו שינוי קוסמטי יסודי . ותחת להקה צבאית תוזמן מקהלת ילדים חסידית ולאחמ''כ ריקודי שורע'ס עד אור הבוקר באפוד-מלא עם הרמטכ''ל.

יב) בכל בסיס יתקיים שטיבלע'ך צבאי, אליו תותר הכניסה עד השעה תשע , ארבע דקות , וחמש עשרה חלקים .

יג) במקרה של מלחמה במוצאי שבת רח''ל , חיילים אשר מקפידים על רבנו תם יורשו להתעכב בבית המדרש עד צאת השבת ויוטסו לחזית לאחר ההבדלה. אלה שלא מקפידים כל כך על ר''ת יוטסו לחזית בשינוי על ידי גוי.

ולכל מי שדואג...כמקובלנו מרבותינו חופשות בין הזמנים לא יבוטלו לעולם.

בואו נקווה שאכן מישהו שם למעלה יתאפס ויראה שלא כדאי ... זה פשוט לא יילך .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר