תוכן גולשים: סיום הש"ס הוא הוכחה לאחדותינו

אין דבר מרגש ומרהיב כמו המעמד הגדול לכבודה של תורה שנערך בכל מעמדי סיום הש"ס המרכזיים ברחבי הארץ, כל מי שזכה ליטול חלק במעמד וודאי יודע לומר שהיתה זאות חוויה שאי אפשר לבטאה במילים. אבל מה שעוד יותר היה מרגש ומרטיט, זה האחדות הגדולה שהיתה בין כל הפלגים בציבור החרדי (תוכן גולשים)

מני מ. | כיכר השבת |
הסיום אמש ב'טדי' (צילום: פלאש 90)

אין דבר מרגש ומרהיב כמו המעמד הגדול לכבודה של תורה שנערך בכל מעמדי סיום הש"ס המרכזיים ברחבי הארץ, כל מי שזכה ליטול חלק במעמד וודאי יודע לומר שהיתה זאות חוויה שאי אפשר לבטאה במילים.

אבל מה שעוד יותר היה מרגש ומרטיט, זה האחדות הגדולה שהיתה בין כל הפלגים בציבור החרדי, מדהים היה לראות איך שסביב שולחן אחד יושבים מאות רבנים מכל הגוונים שיש בציבור החרדי שבאו לחלוק כבוד לתורה ולומדיה, זהו מחזה שאין לו אח ורע בשום מקום בעולם.

לראות אירוע אחד שבו השתתפו כל גווני הקשת בציבור החרדי-ספרדים, חסידים, ליטאים, תימנים, ברסלבים ,וחב"דניקים. זה מוכיח שלמרות כל חילוקי הדעות והבדלי ההשקפה שיש בנו תורה אחת יש לכולנו שהיא אורחות חיינו, והיא הדבר שמאחד את כולנו.

מדהים היה לראות מעמד כל כך גדול לכבודה של תורה בדיוק יומים קודם מועד פקיעתו של החוק (חוק טל) המאפשר ללומדי התורה לשבת וללמוד באוהלה של תורה, והמעמד הזה מוכיח עד כמה התורה היא חיינו ושאי אפשר לנתק אותנו ממנה.

אשריכם תלמידי חכמים שזכיתם לסיים את הש"ס ולהגדיל תורה ולהאדירה, אשריכם שזכיתם לקדש שם שמים ברבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר