לכל המשפחה: חופשת סקי באירופה

עונת הסקי החלה החודש באירופה ואיתה הזדמנות לצאת עם כל המשפחה לחופשה מרתקת באתרי הסקי באירופה. מדור תיירות מביא לכם טיפים לחופשה מוצלחת (תיירות)

חופשה לכל המשפחה: עושים סקי (צילום: shutterstock)

חופשת סקי - כבר מזמן לא נחלתם של המשוגעים לדבר. בשנים האחרונות חופשות סקי הופכות יותר ויותר פופלריות בקרב משפחות עם ילדים. האמת שמדובר בחופשה שהיא גם בריאה (כושר) וגם הזדמנות מצויינת לגיבוש ייחודי עם כל המשפחה.

עונת הסקי התחילה החודש באירופה ותמשך עוד חמישה חודשים. חברות התיירות מציעות חופשות מיוחדות לעונת הסקי. באתרי הסקי הפופלריים באירופה יחכו לכם מדרכים שיסבירו לכם בדיוק איך לגלוש, ואם חששתם כי לא תבינו את הסבריו האנגליים של מדריך הסקי, תוכלו לקחת לימודי סקי בעברית (בעונה כמובן).

יש שסקי נשמע להם משהו אתגרי מידי, אך באתרי הסקי באירופה אפשר לראות ילדים בני שלוש גולשים בקלילות. המלצה שלנו לא לקחת ילדים קטנים מדי, השלג והסקי יראה להם משהו מפחיד וזה יהפוך את החוויה לסיוט.

ילדים בגילאי שש-שבע כבר יקחו את העניין בקלילות ראויה. מדובר בתהליך שדומה לתהליך לימוד רכיבה על אופניים. ישנו תהליך מדורג בתחילה נפילה קטנה, חוסר יציבות עד לשליטה מלאה.

חופשת סקי באירופה: טיפים לחופשה מוצלחת

החלטתם לצאת לחופשת סקי באירופה? כדאי שתשמעו מה יש לנו להגיד.

כמו בכל חופשה חשוב לבחור מלון הנמצא בקרבת אתרי הגלישה. ציוד הסקי שוקל לא מעט, במידה ותרצו להקל מעליהם את סחיבת הציוד ברכבות או ב'שאטלים' חשוב כי שתנפשו בסמוך לאתרי הסקי.

אך חופשת סקי כמו כל חופשה יכולה להפוך למשמעמת, לכן חשוב לא פחות לברר כי יש במלון מגוון פעילויות לילדים וכן כי יש אתרי תיירות נוספים בסמיכות למלון.

,מקום טוב לנפוש בו: שוויץ

אתרי סקי מומלצים

אתר הסקי של מאיירהופן בחבל טירול שבאוסטריה, מיועד לכל המשפחה. ישנם מסלולים בטיחותיים לילדים ואם אתם ההורים חובבי אקסטריים מושבעים תוכלו לגלוש את המסלול התלול ביותר באוסטריה, ולעשות 'חרקירי' (אגב זהו גם שמו של המסלול) בשיפוע תלול של 40 מעלות.

מה שטוב איזור מאיירהופן שהוא רווי באטרקציות תיירותיות שמתאימות למשפחות. העיירה מציעה מגוון פעילויות ספורט חורפיות וקיציות דוגמת: סקי, סנובורד, טיפוס הרים, רכיבה על אופניים ומצנחי רחיפה. מאיירהופן ממוקמת סמוך לקרחון הינטרטוקס, שגובהו 3,250 מטר ובו הגלישה אפשרית לאורך כל השנה.

גם בצפונה של איטליה תמצאות אתרי סקי נהדרים. איזור הדולמיטים וקרחון המרמולדה מתאימים לחופשת סקי משפחתית. האתר הבולט באיזור הוא 'ססטרייר' השוכן בעמק סוסה, איזור מדהים ביופיו.

וכמובן... אי אפשר בלי ממלכת הסקי - שוויץ. בשוויץ תוכלו למצא עיירות סקי חלומיות, ללון בביקתות כפריות מהציורים או לחילופין לשהות במלונות פאר (בהתאם לתלוש).

העיירה המפורסמת שבעירות הסקי השוויצריות היא 'סנט מוריץ' הפופלריית במיוחד בקרב אדמו"רינו. סנט מוריץ בנויה מעל אגם יפהפה, ומשובצת בסמאטות ומבינים עתיקים ומרשימים. חובבי המותגים שביננו יוכלו לכלות את ממונם בחנויות המותגים הרבות הפזורות ברחבי סנט מוריץ.

וגולת הכותרת הוא לחלוטין אתר הסקי הסמוך לסנט מוריץ. באתר 350 קילומטרים של מסלולי סקי המקושרים ב-56 מעליות סקי נוחות ויעילות. כאמור סנט מוריץ מציעה מבחר מוזאונים, גלריות ואתרי תיירות לכל המשפחה.

,גיבוש לכל המשפחה (צילום: shutterstock)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר