החרדים יחרימו?

"אל-על" תחזור להפעיל טיסות במהלך השבת: "נמצא פתרון"

רשות התעופה האזרחית החליטה לשלול את רישיון חברת "סאן דור" כחברת תעופה ● ב"אל-על", כצפוי, לא אהבו את החלטת רשות התעופה האזרחית ופתחו מיד במגעים כדי לבטל את רוע הגזירה ● במסגרת המגעים, נראה כי טיסותיה של סאן דור יתבצעו בפועל על ידי אל על, כולל שבתות וחגים (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מטוס אל-על (פלאש 90)

רשות התעופה האזרחית החליטה לשלול את רישיון חברת "סאן דור" כחברת תעופה, משום שהחברה לא עמדה בתנאים של חברת תעופה, ובשל העובדה שאין ברשותה שני מטוסים בבעלותה וצוות אוויר משלה.

"סאן דור" הפעילה טיסות בשבת, במסגרת הסדר ומשום שנחשבה לחברת תעופה נפרדת מאל-על. בכך אל-על נמנעה מלטוס בשבתות וחגים והצליחה לשמור על הצביון הממלכתי שלה כחברת תעופה השומרת על האינטרסים של העם היהודי.

ב"אל-על", כצפוי, לא אהבו את החלטת רשות התעופה האזרחית ופתחו מיד במגעים כדי לבטל את רוע הגזירה.

בהנהלת החברה פנו באחרונה לנציגות העובדים בבקשה לסייע בהפעלת לחצים על שורת חברי כנסת ואישי ציבור כדי למנוע את סגירת סאן דור ולמנוע פיטורים של עובדים רבים.

ב"דה מרקר" דווח כי במסגרת המגעים, נראה כי טיסותיה של סאן דור יתבצעו בפועל על ידי אל על, כולל שבתות וחגים, אך הן יתבצעו תחת הקוד של סאן דור.

מאל על נמסר בתגובה: "אל על הקימה צוות העובד מול רת"א, במטרה לגבש מתכונת מקובלת לפעילותה של סאן דור.

"אל על מצפה ממשרד התחבורה לעשות הכל כדי לאפשר את המשך טיסות סאן דור לכל יעדיה, ומשוכנעת שכך יהיה. סאן דור תדאג לכל נוסעיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר