התרסקות: אובמה מאבד מצביעים לרומני

ערב הבחירות בארה"ב, ברק אובמה, הנשיא המכהן, צריך להיות מודאג: סקר עדכני שפורסם בארה"ב מלמד כי מועמד הדמוקרטים איבד ארבעה אחוזי תמיכה בתוך שבוע. בסקר שפרסמה סוכנות הידיעות רויטרס מצליח רומני לצמצם את הפער ולהתייצב על שיויון מול אובמה

ברק אובמה מול רומני. מי יגרוף את כל הקופה? (צילום: אתר הבית הלבן, פלאש 90)

ערב הבחירות בארה"ב, ברק אובמה, הנשיא המכהן, צריך להיות מודאג: סקר עדכני שפורסם בארה"ב מלמד כי מועמד הדמוקרטים איבד ארבעה אחוזי תמיכה בתוך שבוע.

בסקר שפרסמה סוכנות הידיעות רויטרס מצליח רומני לצמצם את הפער ולהתייצב על שיויון מול אובמה. רק לפני שבוע הוביל הנשיא על יריבו בארבעה אחוזים.

ייתכן שזו מגמה טבעית לאחר וועידת המפלגה הרפובליקנית והסיקור התקשורתי הנרחב, אולם אם היא תימשך בשבועות הקרובים, לאנשי הנשיא יש סיבה משמעותית לדאגה.

סקר נוסף שהתפרסם בשבוע שעבר מראה כי אם הבחירות היו נערכות בתקופה הזו, היה מיט רומני גובר על הנשיא המכהן, ברק אובמה, בפער זעיר של אחוז אחד בלבד.הסקר נערך על-ידי ה"וושינגטון פוסט" ורשת ABC, ממנו עולה כי רומני זוכה ל-47% תמיכה, אחוז אחד יותר מאובמה.

בסקר אחר שפורסם על-ידי סוכנות הידיעות AP, התמונה הפוכה בדיוק: אובמה מנצח עם 47% ורומני עם אחוז אחד פחות.

בסקר של העיתון "וול סטריט ג'ורנל", לעומת זאת, אובמה פותח פער משמעותי יחסית על רומני, בן ארבעה אחוזים.

רוב הנשאלים אמרו כי המצב הכלכלי בארה"ב יהיה גורם מכריע בהצבעתם בבחירות. מהבחינה הזאת, לא מדובר בבשורות טובות לאובמה שנתפס כאחראי למצב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר