עשרות גבירים, אדמו"ר אחד

המסע לציון הפלא יועץ: 100 שופרות נגד איראן

בעיצומו של חודש אלול, העיר סיליסטרה שבבולגריה מארחת עשרות מחסידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, שבאים לשאת תפילה על ציון ה"פלא יועץ". השנה, נישאו תפילות ל"ביטול הגזירה האיראנית". האדמו"ר הרב פינטו: "הכוח שלנו באחדות" (חדשות)

רבי יאשיהו פינטו והציון בבולגריה (צילום: שובה ישראל וחדשות 24)

המראות הללו חוזרים על עצמם בכל שנה מחדש: בעיצומו של חודש אלול, העיר סיליסטרה שבבולגריה מארחת עשרות מחסידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, שבאים לשאת תפילה על ציון ה"פלא יועץ", רבי אליעזר פאפו ז"ל. הפעם, התפילות התמקדו גם בביטול הגזירה האיראנית. לפי הדיווח ב-ynet, תקיעה ב-100 שופרות נועדה לסייע בביטול הגזירה.

כבר 11 שנים, בכל חודש אלול, מגיעים מאות אל הציון שבבולגריה. ככל שהשנים נקפו, כך גם עלה מספר הבאים.

באתר ynet דיווח כי באירוע בציונו של בעל הפלא יועץ, אמר הרב פינטו: "כל דור יונק את כוחו מספר אחר בתנ"ך, והדור שלנו יונק את השורש שלו ממגילת אסתר, המגילה האחרונה והספר של הדור האחרון".

הרב השווה את סיפור המגילה למתרחש בימינו, ותלה ניצחון על איראן באחדות ישראל.

"עם ישראל צריך לחיות באהבה ואחווה", התבטא הרב פינטו. "הרבה אנשים דואגים ומפחדים מה יהיה גורלו של ישראל, מה יהיה עם הסכנות האורבות לנו... זהו דור אחרון, ולכן הכוח שלנו הוא באהבת חינם גדולה ביותר, ולימוד זכות על כולם".

בשיחה עם ynet הרב פינטו הוסיף: "ההיסטוריה של אחשוורוש חוזרת באופן מצמרר. כמו אז כך היום - שליט פרס מבקש להשמיד ולהרוג את העם היהודי.

"אולם בדיוק כמו שאז זה נגמר בלי שנשפך דם של יהודי אחד - גם כאן לא יישפך דם יהודי", הבטיח האדמו"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר