הנשיא אובמה בנאום הניצחון: "אנחנו ממשיכים קדימה"

מול רבבות תומכים בשיקגו, נשא נשיא ארה"ב הנבחר, ברק אובמה, נאום ניצחון סוחף. "הלילה, אנחנו ממשיכים קדימה. וזה קורה בזכותכם. זה בזכות האמונה להגשמה עצמית. אנחנו אומה אחת וקמים ונופלים כאומה אחת", אמר. הוא ברך את רומני והודה להמונים שתמכו בו (חדשות)

(צילום מסך מ-ynet live)

מול רבבות תומכים בשיקגו, נשא נשיא ארה"ב הנבחר, ברק אובמה, נאום ניצחון סוחף. "הלילה, אנחנו ממשיכים קדימה. וזה קורה בזכותכם. זה בזכות האמונה להגשמה עצמית. אנחנו אומה אחת וקמים ונופלים כאומה אחת", אמר.

"הלילה, בבחירות האלה, העם האמריקאי הזכיר לנו שאומנם הדרך קשה, המסע היה ארוך, ובמהלכו השבנו מלחמה. אנחנו יודעים בליבנו, שהטוב ביותר עדיין לפנינו.

"אני רוצה להודות לכל אזרח אמריקאי שהשתתף בבחירות הללו - בין אם הצבעתם בפעם הראשונה, או שהמתנתם בתורים ארוכים. בין אם הצבעתם לי, או לרומני.

אגב רומני, ברכתי אותו ואת סגנו פול ראיין על הקמפיין שהם ניהלו.

"נלחמנו בצורה עזה, אנחנו אוהבים מאוד את המדינה הזאת. יש לנו תחושה עזה כלפיה. משפחת רומני בחרה לשרת את אמריקה באמצעות שירות ציבורי. זו מורשת שצריך להריע לה.

"בשבועות הקרובים אשב עם המושל רומני, כדי לבחון דרכים לשיתוף פעולה.

אובמה הזכיר את רעייתו מישל, ואמר כי "מעולם לא הערכתי אותך יותר". הוא הזכיר גם את בנותיו, ואמר כי הוא גאה בהן.

אובמה הודה גם לצוות הקמפיין שלו, ואמר שהם הטובים ביותר אי פעם. על הפעילים אמר: "קמפיין פוליטי נראה לעיתים מטופש, וזה נותן תחמושת גדולה לקומיקאים, אבל אם אתם מדברים עם אנשים שבאים לעצרות תמיכה, או מביטים בפעילים שעובדים עד השעות הקטנות של הלילה במחוזות נידחים בארה"ב - תראו את הנחישות שלהם".

אובמה הוסיף: "יש לנו את הצבא החזק בהיסטוריה, יש לנו מערכת חינוך מצוינת, אבל מה שמחזיק יחד את האומה שלנו יחד היא האמונה שהעתיד שלנו תלוי במחויבות ההדדית בין אזרח לאזרח. מהגרים באים כדי להיות שותפים לערכים הללו".

בסיום, אמר אובמה: "תודה שהלכתם איתי לאורך כל הדרך, חיזקתם את רוחי, ואני אסיר תודה על-כך".

כיכר השבת מעביר את משדר הבחירות המיוחד של ynetLive.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר