מוחמד מורסי הורה: להחזיר את השגריר המצרי

בעקבות פתיחת מבצע "עמוד ענן" וחיסולו של בכיר חמאס אחמד ג'עברי, הורתה מצרים על החזרת שגרירה בישראל למצרים. בנוסף, קראה מצרים לכינוס דחוף של האו"ם. שר החוץ המצרי הזהיר את ישראל מפני השלכות שאמורות להיגרם בשל הפעולה הישראלית בעזה אותה הוא כינה "תוקפנות" (בעולם)

יוסף פאר | כיכר השבת |
מוחמד מורסי ומנהיג חמאס הניה (צילום: פלאש 90)

הידרדרות נוספת ביחסי ישראל מצרים: השגריר המצרי בישראל יוחזר למדינתו.

דובר הנשיא המצרי, יאסר עלי, פרסם הלילה (רביעי) הודעה, בה נאמר כי נשיא מצרים מוחמד מורסי הורה על החזרת השגריר המצרי לישראל.

בנוסף, הורה מוחמד מורסי לנציגה של מצרים באו"ם לקרוא לקיומה של ישיבת חירום במועצת הביטחון של האו"ם.בכדי לעצור את מה שהוא מכנה "התוקפנות הישראלית"

שר החוץ המצרי הצטרף גם הוא לקריאות נגד ישראל, וקרא "לעצור את המתקפה הישראלית על עזה במיידית" והזהיר את ישראל מהסלמה באיזור בשל המתקפה.

בתוך כך, תנועת 'האחים המוסלמים' פרסמה הערב גם היא הודעת גינוי למתרחש בעזה, בה נכתב: "הפשע מצריך מהלך ערבי מהיר על-מנת לעצור את מעשי הטבח נגד העם הפלסטיני הנצור ברצועת עזה וממשלת ישראל משתמשת בו כקלף מיקוח במסגרת הסכסוך הפוליטי בתוך ישראל".

עוד נאמר בהודעת האחים המוסלמים שפורסמה באתר ynet "החזרה למדיניות החיסולים נגד בכירים בארגון חמאס מדגישה כי הכיבוש הישראלי רוצה לגרור את האזור לחוסר יציבות, אולם על מדינת הכיבוש לדעת כי השינוי שחל באזור הערבי ובייחוד במצרים, לא יאפשר להציב את העם הפלסטיני תחת המעמסה של התוקפנות הישראלית כפי שהיה בעבר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר