כלי תקשורת מצריים משוכנעים: "ישראל עומדת מאחורי הארבה"

מגוחך: כלי תקשורת מצריים טוענים כי ישראל עומדת מאחורי מכת הארבה באיזור. באתר 'dostorasly' המצרי צוטטו דברים בשם הד"ר מוניר חוסייני מהם עולה כי מכת הארבה נובעת מריסוס ושימוש בחומרים כימיים, אותם מייחסים באתר למדענים ישראלים (בעולם, מעניין)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(כלי תקשורת מצרי מדווח על הסיבה לארבה - ישראל)

מכת הארבה באיזור: כלי תקשורת מצריים טוענים כי ישראל עומדת מאחורי מכת הארבה, וכי היא זו ששלחה את נחילי החגבים למצרים.

באתר 'dostorasly' המצרי צוטטו דברים בשם הד"ר ד"ר מוניר חוסייני מהם עולה כי מכת הארבה נובעת מריסוס ושימוש בחומרים כימיים, אותם מייחסים באתר לישראל.

לפי הד"ר חוסיני, השימוש בחומר הכימי "Kmitral" שמיועד להעלאה והורדה של הטמפרטורה, הוא זה שגרם למכת הארבה בשנת 2004. ולפי חלק מכלי התקשורת המצריים, הוא זה שגרם ככל הנראה לתופעה הפעם.

במקביל, מפרסמים כלי התקשורת המצריים, בנסיון להאשים את ישראל במכת הארבה, כי על פי דיווח במגזין חיל האוויר האמריקאי מדענים אמריקאים וישראלים עושים שימוש בחומר הכימי 'Kmitral', וכי על פי נתון זה ניתן להאשים את ישראל במכת הארבה.

(צילום: מתוך אתר dostorasly)

לדבריהם, כבר נשלחה פנייה לשר החקלאות המצרי הד"ר סלאח עבדול, בבקשה שיגיב פומבית לטענות ולשאלות האם ישראל היא זו שעומדת מאחורי "מתקפת הארבה" על מצרים.

יצויין, כי היום (שלישי) הגיעו נחילים המכילים מליוני חגבים גם לישראל. ראשי מועצות מקומיות פנו בדרישה לאפשר למטוסי ריסוס לעלות לאוויר ולהדברי את החגבים שעלולים לפגוע פגיעה קשה ביבול החקלאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר