רוחאני מגיב: "הכעס של נתניהו רק משמח אותנו"

נשיא איראן חסן רוחאני התייחס היום לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באו"ם, ואמר כי: "ישראל זועמת כיוון שחרבה הפכה לקהה, ואילו איראן נעשית עוצמתית יותר מיום ליום" (בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(Mojtaba Salimi - ויקיפדיה, Creative Commons)

נשיא איראן חסן רוחאני התייחס היום (רביעי) לנאומו של ראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו באו"ם, ואמר כי "מדובר במשטר תוקפני באזור שמתייחס לאיראן בצורה גסה, אך דבר זה רק גורם לנו לאושר".

"ישראל זועמת כיוון שחרבה הפכה לקהה ואיראן נעשית עוצמתית יותר מיום ליום" אמר רוחאני והוסיף: "לפני הנסיעה שלי לניו יורק, האמריקנים שלחו חמש הודעות לארגן פגישה ביני לבין אובמה, אבל דחיתי אותם. הם יזמו תוכנית לפגישת חטף, אבל לא הסכמתי עם זה יותר מדי"

רוחאני הדגיש במקביל כי: "אנחנו לא מסרבים לפגישה, אך הקרקע לא הייתה מוכנה".

כזכור, בנאומו אמש בעצרת הכללית של האו"ם, הטיח נתניהו דברים קשים כלפי רוחאני: "הנשיא רוחאני, כמו הנשיאים שבאו לפניו, הוא משרת של המשטר הזה. הוא ניצח מבין שישה מתמודדים שהמשטר אישר להם להתמודד בבחירות. 700 מועמדים אחרים נפסלו" אמר נתניהו.

נתניהו בנאומו באו"ם (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה ציין: "רוחאני הנהיג את המועצה לביטחון לאומי של איראן מ-1989 עד 2003, ומהרגע הזה השליחים האכזריים של איראן התאכזרו לכל מי שניסה להתקומם נגדם".

"אל תסכימו לעסקה חלקית",קרא נתניהו לעולם, "הסירו את הסנקציות רק כשאיראן תחליט להתפרק לגמרי מתוכנית הגרעין". נתניהו חזר ואמר: "חבריי בקהילה הבינלאומית, אם אתם רוצים לעצור את תוכנית הגרעין של איראן בדרכי שלום, אל תסירו את הלחץ. ככל שהלחץ יהיה גדול יותר, כך הסיכוי יהיה גדול יותר".

"ישראל לעולם לא תסכים לנשק גרעיני בידי משטר שכל העת רוצה למחוק אותנו מהמפה, לישראל לא תהיה ברירה אלא להגן על עצמה. ושלא יהיה בלבול, ישראל לא תרשה שלאיראן יהיה נשק גרעיני. אם ישראל תיאלץ לעמוד לבדה, היא תעמוד לבדה, אבל בכך שנעמוד לבד נדע שאנחנו מצילים את חייהם של רבים אחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות