הראפר שהתבטא באנטישמיות מקבל תמיכה ממנהיג ארגון 'אומת האיסלאם'

קניה ווסט, הראפר האמריקני שהשמיע הערות אנטישמיות ונדרש להתנצל בשל כך, זוכה כעת לתמיכתו של לואיס פרחאן - מנהיג ארגון 'אומת האיסלאם': "אל תיכנע ללחץ, אל תתנצל" אמר (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ווסט, יתנצל על דבריו? (צילום: shutterstock)

הראפר שהתבטא באנטישמיות לא יתנצל על דבריו? מנהיג ארגון "אומת האיסלאם" לואיס פרחאן, הביע תמיכה בזמר הראפ האמריקני קניה ווסט שנדרש לאחרונה להתנצל בגין דברים אנטישמיים שאמר בראיון לתחנת רדיו בניו יורק.

בסרטון וידאו אותו פרסם בסוף השבוע, אמר פרחאן כי "הליגה נגד השמצה קפצה על קניה וסט כי הוא אמר שאנשים שחורים אין להם את אותה רמה של קשרים כמו של העם יהודי. האם הוא משקר? לא, הוא אמר את האמת".

פרחאן, כיוון את המתקפה נגד מנכ"ל הליגה נגד השמצה אברהם פוקסמן שדרש מוסט להתנצל על הדברים שאמר. לדברי פרחאן: "כושים מבוהלים למוות מזה שאם הם יזכירו "יהודי", אתה תקרא להם אנטישמיים".

פרחאן לווסט: אל תכנע ללחצי היהודים

"קניה וסט, אל תיכנע ללחץ להתנצל בפני אף אחד. אתה לא אמרת שום דבר לא נכון" אמר פרחאן בקטע הוידאו שפרסם.

"לשחורים אין קשרים כמו ליהודים"

"כשאובמה לא יכול לעשות את המהלכים האלה" אמר וסט במהלך תכנית הרדיו שעוררה סערה. "זה בגלל שאין לו את הקשרים אלה. לאנשים שחורים אין את אותה הרמה של הקשרים כמו אנשים יהודים".

"לאנשים שחורים אין את אותו חיבור כמו אנשי הנפט. אתם יודעים שאנחנו לא מכירים אף אחד שיש לו בית יפה. אתם יודעים שאנחנו לא מכירים אף אחד לא עם נייר כזה שאתו אנחנו יכולים ללכת כאשר אנחנו במשבר. אתם יודעים שהם יכולים פשוט להחזיר אותנו או לשים אותנו בתאגידים".

ווסט בראיון שעורר סערה:

"אתם יודעים שאנחנו לא במקום הזה" אמר וסט בשמם של השחורים. "האם אתם יכולים להבטיח שהבת שלכם תשיג עבודה בתחנת הרדיו הזאת? אם אתם הבעלים של תחנת הרדיו, אתם יכולים להבטיח את זה".

מאז דבריו, הושמעו כלפי וסט ביקורות רבות, וזאת בגין דבריו שזכו אף להגדרה 'אנטישמיים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר