צרפת: הבדרן האנטישמי ביטל את מסע הופעותיו

הקומיקאי הצרפתי האנטישמי, דיודונה, הודיע על ביטול מסע הופעותיו בצרפת, זאת לנוכח החלטת בית המשפט שאסר על הופעתו מול קהל. דיודונה: "אני לא אנטישמי" (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דיודונה (צילום: FranceSoirVideos, יוטיוב)

הקומיקאי האנטישמי, דיודונה, הודיע על החלטתו לבטל את מסע הופעותיו בצרפת, זאת לאחר הפסיקה הדרמטית של בית המשפט העליון בצרפת, שאסר עליו להופיע לפני קהל וזאת בשל חשש ל"סדר הציבורי".

כזכור, בשבוע החולף החליטו מספר ראשי ערים בצרפת לאסור את הופעותיו של דיודונה בשטחן. הנשיא הולנד ושר הפנים, מנואל ואלס, הודיעו כי יגבו את ראשי הערים. בעקבות ההחלטה, הגיש הקומיקאי תביעה משפטית בנימוק שהחלטת ראשי הערים פוגעת בחופש הביטוי במדינה.

בית המשפט קיבל את תביעתו של הקומיקאי האנטישמי, אך ערעור שהגיש שר הפנים לבית המשפט העליון במדינה, שעות ספורות לפני תחילת המופע, התקבל על ידי השופטים ובכך נאסרה הופעתו של דיודונה.

כאמור, אמש הודיע דיודונה כי הוא מבטל את מסע הופעותיו בצרפת. "אנו חיים במדינה דמוקרטית ואני ממלא אחר החוק, למרות ההתערבות הפוליטית הבוטה", נימק אתמול דיודונה את החלטתו.

"כקומיקאי מתחתי את גבולות הדיון עד לגבול שניתן היה לצחוק עליו. אני לא נאצי או אנטישמי", טען דיודונה.

כזכור, דיודונה עלה לכותרות לאחרונה לאחר ש"מועל היד ההפוך" שהמציא הגיע לכותרות העיתונים ברחבי העולם. "אני עובד על מופע חדש שלא יכלול תכנים בעייתיים" סיכם דיודונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר