מצמרר: גרסת הנאצים למשחק המונופול

קבוצת ניאו נאצים בגרמניה יצרה משחק מונופול זוועתי: מטרת המשחק לשלוח את היהודים בגרמניה להשמדה במחנות המוות. המנצח יהיה זה ששלח הכי הרבה יהודים (בעולם)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילומסך: dailymail.co.uk)

קבוצת ניאו נאצים בגרמניה יצרה משחק מונופול בגרסה זוועתית: מטרת המשחק לשלוח את היהודים החיים בערים הגרמניות ולהשמיד אותם במחנות המוות. המנצח יהיה זה ששלח הכי הרבה יהודים לתאי הגזים.

ביאטה צ'אפה בת 39, היא תושבת גרמניה הלוקחת חלק בקבוצה ניאו נאצית מחתרתית. לאחרונה, הואשמה צ'אפה יחד עם עוד כמה מחברי הקבוצה בביצוע שני פיגועים בעיר קלן, רצח של תשעה מהגרים בשנת 2006, רצח שוטרת וניסיון רצח שוטר, ומעשי שוד ב-14 בנקים. אנשי הכנופיה קיוו כי מעשיהם יגרמו למהגרים לחשוש ולעזוב את גרמניה בחזרה לארץ הולדתם.

הקבוצה הנקראת National Socialist Underground (מחתרת סוציאליסטית לאומית), נאשמת כי בין מעשי הרצח והשוד, העבירו את הזמן ביצירת המשחק הנאצי שנקרא "פוגרום-לי". מטרת המשחק היא השמדת היהודים החיים בערים הגרמניות באמצעות שליחתם למחנות מוות. ארבע תחנות הרכבת הרגילות המופיעות בכל משחק מונופול רגיל, הוסבו למחנות ריכוז והשמדה; אושוויץ, דכאו, ראוונסבריק ובוכנוואלד.

כרטיסי "ההפתעה" של המשחק מציגים הוראות כמו, "לך למחנה הריכוז הבא, העבר אליו את היהודים שנתפסו, ותגרום לבעלים לשלם שכר דירה כפול".

המשחק יוצר בכמה עותקים ונמכר לאנשי ימין קיצוני בגרמניה, בעלות של כ-100 יורו ליחידה. הכסף שהרוויחו ממכירת המשחק נועד למימון פעולותיהם.

לדברי קצין משטרה בבית שהעיד בבית המשפט, "הרעיון שלהם היה לייצר ערים נקיות מיהודים". בכתב האישום נגד ביאטה צ'אפה נקבע כי היא סייעה לתכנן את המשחק בדרך חתרנית, תוך הזדהות עם רצח העם של היהודים בתקופת הרייך השלישי". בימים אלו, המשפט עוד נמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר