למה תמונת גופת אוסמה בן-לאדן לא פורסמה?

מנהיג אל-קאעידה, אוסמה בן-לאדן, חוסל על ידי ארה"ב. הממשל האמריקני דחה את הדרישה לפרסום תמונת גופתו והוכחה לחיסולו. אתר אמריקני טוען שמצא את הסיבה (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן לאדן (U.S. Federal Government - cc)

אוסמה בן-לאדן נורה עשרות פעמים לאחר שנהרג. גופתו הייתה במצב כל כך קשה, שלכן ארצות הברית לא פרסמה את תמונתו לאחר החיסול מחשש לתסיסה בעולם המוסלמי כנגד ארצות הברית. כך מדווח אתר אמריקני.

לדברי האתר, שטוען כי הסיפור נתמך על ידי שני מקורות חסויים, החיילים, שהגיעו למתחם עם מסוקים וחזרו ללא פגע, ירו בבן-לאדן בתורות, כאשר כל חייל יורה צרור יריות בגופתו של בן-לאדן.

עורך האתר, ג'ק מרפי, אמר כי "מה שקרה בפשיטה על אחוזת בן-לאדן היה יותר ממוגזם. רמת ההגזמה שם לא נגעה לצורך להבטיח שבן-לאדן אינו מהווה עוד איום. מה שנעשה שם נועד להביא לתחושת סיפוק עצמי טהורה".

נשיא ארצות הברית מודיע על חיסולו של בן-לאדן

כזכור, אוסמה בן-לאדן, מנהיג ארגון הטרור "אל-קאעידה", חוסל על ידי כוחת של יחידת "אריות הים" ב-2011 במבנה בו התגורר עם משפחתו באפגניסטן.

הוא אותר וחוסל לאחר עשור בו היה המבוקש מס' 1 של ארצות הברית. לאחר הפרסום על חיסולו עלתה בעולם דרישה לפרסם את תמונת גופתו בכדי להוכיח כי הוא אכן נהרג, אלא שעד עתה דחה הממשל האמריקני את הדרישה. לאחר מכן הושלכה גופתו בים, במטרה שלא תימצא לעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר