אוקראינה: בני זוג יהודים ניצלו מלינץ'

"הבנתי שאם אני לא בורח באותו רגע זה הסוף שלנו, עצרתי מונית ונכנסתי עם אשתי" סיפר זלמן חצקלוביץ שכמעט הותקף יחד עם בת זוגו ברחוב הומה אדם באוקראינה (חרדים, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הגשת התלונה (צילום: יוסף חי - חדשות 24)

המתיחות באוקראינה: ביום שישי האחרון, כשעה לפני השבת, צעדו ברחוב מרכזי בקייב זלמן חצקלוביץ ובת זוגו כשלפתע קפצו מטנדר 8 אוקראינים לבושי אפודים עם מקלות, ונחושים להרביץ לאזרחים זרים ויהודים.

זלמן חצקלוביץ מספר: "הבנתי שאם אני לא בורח באותו רגע זה הסוף שלנו, עצרתי מונית ונכנסתי עם אשתי וביקשתי מהנהג לנסוע מהמקום. התוקפים הקיפו את הרכב וביקשו שיעצור, הנהג נתן גז ובנסיעה מהירה הפיל את הפורעים שהצליחו אף לגרום נזק לצד אחד של המונית. הנהג הספיק לנסוע רחוב אחד עד שהגיע לפקק תנועה. ואז ראינו שהרודפים חזרו ונכנסו לרכבם והתחילו לדלוק אחרינו".

בלית ברירה. זלמן ובת זוגו יצאו מהרכב וברחו בריצה מספר רחובות עד שהגיעו לבית הכנסת שם הבינו שניצלו בנס.

הלל כהן יו"ר הצלה אוקראינה אמר: "הזעקנו היום תוך כדי חג פורים את המשטרה בשביל להגיש תלונה. אבל כפי הנראה כרגע השלטון באוקראינה מטפל בבעיות יותר דחופות, ככל הנראה אלו פרובקטורים שהיכו ודקרו אותי ביום חמישי בערב ומסתמן כי מדובר בפורעים פרו רוסים המעונינים לעשות אנרכיה ועליהום על הממשלה האוקראינית, עקב המתיחות והסכנה ולאחר הגשת תלונה, דאגנו להם לכרטיסי חזור לארץ ישראל עוד הערב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר