אבו מאזן לאובמה: כבר הכרנו בישראל בעבר

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר בפגישה שקיים עם נשיא ארה"ב: "הכרנו בישראל כבר בשנת 1993". אובמה: "משוכנע שיש הזדמנות לשלום, יש לנקוט החלטות קשות" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אבו מאזן (צילום: פלאש 90)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נועד הערב (שני) עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה, ואמר כי "הפלסטינים הכירו במדינת ישראל בהסכמים קודמים", כמענה לדרישה הישראלית להכרה במדינה היהודית.

בפתח הפגישה עם אובמה, אמר אבו מאזם כי "ישראל יכולה להראות את רצינותה במהלך של שחרור אסירים כפי שהבטיחה", והביע תמיכה בפתרון המבוסס על גבולות 1967.

נשיא ארצות הברית אובמה, אמר במהלך הפגישה עם אבו מאזן כי הוא מייחל להתקדמות בתהליך השלום באזור. "יש לנקוט החלטות ואף סיכונים קשים כדי להשיג שלום במזרח התיכון. אני משוכנע שיש הזדמנות לשלום". אבו מאזן הודה לאובמה על תמיכתו הכלכלית והפוליטית ברשות הפלסטינית.

אנשי נטורי קרתא ברמאללה, הבוקר (צילום: פלאש 90)

הבוקר, לקראת פגישתו אבו מאזן בארה"ב, קיימו אנשי נטורי קרתא הפגנת תמיכה באש"ף ברמאללה. ישראל מאיר הירש שעמד בראש משלחת "הנטורי קרתא", הסביר בשיחה עם "כיכר השבת" מה המסר אותו הם להעביר בעצם השתתפותם בהפגנה הפלסטינית: "באנו להגיד שהציונים אינם מייצגים את העם היהודי ואינם שייכים לעם היהודי ואינם שייכים לארץ ישראל".

"פנינו לנשיא ארה"ב, ברק אובמה בדרישה שיפסיק לבקש להכיר במדינה הציונית כמדינת העם היהודי כי בעצם זה בגידה בעם היהודי מפני שאי אפשר להכיר במדינה שמבוססת נגד התורה והאמונה כך גם נגד הקדוש ברוך הוא, שהם ייצגו כביכול את העם היהודי", הוסיף הירש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר