הצניחה הנועזת מהמקום הגבוה באמריקה

משטרת ניו יורק עצרה ארבעה תושבים לאחר שביצעו קפיצה נועזת מגורד השחקים הגבוה ביותר בארצות הברית שנבנה במקום בו עמדו בעבר מגדלי התאומים. צפו (מהעולם, חדשות)

שושי מילר | כיכר השבת |
ניו יורק מזווית שמעולם לא ראיתם (צילום מסך)

ארבעה תושבי ניו יורק נעצרו אתמול (ב') בידי המשטרה, לאחר שביצעו קפיצת בסיס (נפילה חופשית בעזרת מצנח) מגג מרכז הסחר העולמי החדש שנבנה במקום בו עמדו בעבר מגדלי התאומים שקרסו באירועי ה-11 בספטמבר.

גובה המבנה הנוכחי 541.3 מטרים והוא הבניין הגבוה ביותר בארצות הברית.

לפי הדיווח ב- "ניו יורק דיילי ניוז", כתב האישום נגד הארבעה כולל עברות של פריצה, התנהגות מסוכנת וקפיצה ממבנה. מפקד משטרת ניו יורק ויליאם בראטון אמר כי "האנשים האלה הפרו את החוק והעמידו את עצמם, כמו גם אחרים, בסכנה". בראטון הוסיף כי "מעצרים אלה צריכים לשלוח מסר לכל מי שחושב על שימוש לרעה באתר בדרך זו".

בשנה שעברה, עלו ארבעת הגברים על המבנה הגבוה וקפצו ממנו. אתמול הועלה באתר שיתוף הסרטונים יוטיוב, תיעוד מצולם של רגע הקפיצה המסוכנת, השימוש במצנחים והנחיתה הסופית בשטח מבודד הסמוך לכביש ראשי.

עורך דינו של אחד מהנאשמים אמר כי הארבעה "מאוד מקצועיים, מאוד מרוסנים. לא היה שום דבר מקרי או פזיז בהתנהגות שלהם". לדבריו, הם נכנסו לתוך הבניין דרך פרצה בגדר. עורך הדין ציין כי "אחד הדברים הראשונים שהלקוח שלי סיפר לי היה עד כמה הוא הופתע לגלות שאין במקום אבטחה כלשהי - עד כמה קל היה להיכנס לשם וללכת במקום שראש העיר הגדיר כיעד מספר אחת של טרוריסטים".

ממשטרת ניו יורק נמסר כי אחד מארבעת הקופצים עבד כפועל בניין במרכז הסחר העולמי החדש בתקופה בה אירעה הקפיצה.

בסרטון שעלה לרשת, מתועדת הקפיצה של אחד מהארבעה, וכאשר רגליו נוגעות בקרקע הוא ממהר להתרחק מהכביש למקום צדדי כשהמצנח עוד עליו, מאחר וספורט הצניחה החופשי אינו חוקי בניו יורק. צעד, שכאמור, לא מנע מהמשטרה לעצור אותו ואת שלושת חבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר