ראש ה-NSA לשעבר מייקל היידן: "שחרור פולארד לא נכון ולא מוצדק"

ראש ה-NSA לשעבר, מייקל היידן, מתנגד לשחרורו של המרגל היהודי הכלוא בארה"ב, יונתן פולארד: "נובע מהתסכול של קרי שמוכן לעשות הכל לשמר את המו"מ" (חדשות,בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מייקל היידן (צילום: מתוך יוטיוב)

מייקל היידן, ראש סוכנות הביון המרכזית וה-NSA לשעבר, מתנגד בתוקף לשחרורו האפשרי של המרגל היהודי הכלוא בארה,ב כבר 30 שנה, יונתן פולארד.

היידן הגדיר את היוזמה "מוזרה ושלא מהעולם הזה". לדבריו, "בכמה רבדים הרעיון הזה נראה לא נכון ולא מוצדק. זה כנראה נובע מהתסכול של ארה"ב ושל מזכיר המדינה שלנו שמוכנים לעשות הכל כדי לשמור בחיים את התהליך במזרח התיכון".

היידן תקף את הנשיא אובמה ומזכיר המדינה קרי ואמר כי "אחת הסכנות הגלומות במו"מ עם רוסיה בנוגע למשבר אוקראינה או במו"מ עם איראן על תוכנית הגרעין שלה ובמו"מ בין ישראל לפלסטינים, זה הפחד שהנושאים ונותנים מסתבכים כל כך במו"מ, שהם נכונים לעשות הכל רק כדי שהמו"מ יימשך, וזה מה שקורה עם הרעיון לשחרר את פולארד, כנראה".

היידן התייחס לנושא ההומניטרי בכל הקשור לשחרורו של פולארד. "האיש בילה רבע מאה בבית כלא. היתה לו עיסקת טיעון שהתובע והשופט דחו. הוא קיבל עונש חמור במיוחד. לכן קיימת כאן שאלה הומניטרית".

"להרבה אנשים מהדור שלי וליותר ממאה אלף האנשים העוסקים בתחומי המודיעין, שחרורו של פולארד יתפרש כסימן שבעתיד מישהו יציע לעשות אותו דבר עם סנואדן. זה יהיה מסר הרסני. בגידה היא בגידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר