מיזורי: ראש העיר האנטישמי נאלץ להתפטר

"יש לנו כלכלת שקר, בגלל שהתאגידים הגדולים המנוהלים על ידי יהודים - גורמים להרס" אמר ראש עיריית מריונביל מיזורי במהלך ראיון שהעניק לתקשורת לאחר הרצח במרכזים היהודיים בקנזס. חברי מועצה התאגדו והביאו לפיטוריו של ראש העיר האנטישמי (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום מסך/NBCActionNews)

ארה"ב: ראש עיריית מריונביל מיזורי דן קלבינגר התפטר מתפקידו לאחר שהשמיע אמירות גזעניות ואנטישמיות בעקבות אירוע הירי בו נרצחו שלושה בני אדם באתרים של הקהילה היהודית בקנזס. דבריו של קלבינגר עוררו סערה בתקשורת המקומית והוא נאלץ לסיים את תפקידו לאחר שחברי מועצת העיר החליטו לפתוח בהליך להדחתו.

בראיון שהעניק לחדשות KSPR המקומית אמר קלבינגר כי "יש מספר דברים שמתרחשים במדינה הזאת והורסים אותנו מבפנים. יש לנו כלכלת שקר, וזה בגלל שהתאגידים הגדולים המנוהלים על ידי יהודים, גורמים להרס במתכוון. התעשייה הרפואית המנוהלת גם על ידי יהודים, הצליחה להרוס את כוח העבודה בארצות הברית". לדבריו, זו גם הסיבה לכך שמפעלים רבים נסגרים.

בהתייחסו לרצח במרכזים של הקהילה היהודית אמר קלבינגר כי "זה מזעזע", אבל סייג זאת באומרו "אני יכול להבין למה עשה זאת. אך אני חושב שזה נורא. לא היתה לו כל זכות לעשות את זה. ואני חושב שהוא צריך לשלם בחייו".

במהלך השבוע האחרון, לאחר שחברי המועצה החליטו לפתוח בהליך הדחה נגדו, הוא סיים את תפקידו כראש העיר, הוא ציין כי הוא חש פגוע מכך שתושבים אמרו כי הוא גורם להם למבוכה. תמיכתו החלקית של קלבינגר במבצע הרצח גרמה לשורת צעדי מחאה באזור, בין היתר פרשו מתפקידם כמחאה על הדברים חברת מועצה והפרקליט העירוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר