בשידור חי: האב התבשר שבנו נמצא חי

אב, שבנו נעדר כשבועיים, קיבל את הבשורה שבנו נמצא בחיים בשידור חי. הכתבת בישרה לאב כי בנו נמצא במרתף שלו, והתקשתה להבין את המצב. איך האב הגיב? צפו (חדשות,בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
האב שומע על מציאת בנו (צילום: מתוך הסרטון. וידאו: Nancy Grace)

צ'רלי בות'ל, התראיין בערוץ החדשות האמריקאי HLN, על מנת לבקש סיוע לאיתור בנו בן ה-12 הנעדר כשבועיים. הוא לא תיאר לעצמו שבאטמצע השידור הוא יתבשר כי בנו נמצא בחיים - במרתף שלו.

האב סיפר כי בנו, הנקרא גם הוא צ'רלי ביקש לפני כשבועיים לצאת מהבית לסיבוב קצר, ואשתו - אמו החורגת של הילד - הסכימה. כעבור מספר שעות התברר להם כי הילד נעלם.

כחלק ממאמצי החיפוש התראיין האב לתוכנית, בה התבקשו הצופים לסייע במציאת הנער. לצופה שיעביר מידע בעניין הובטח פרס של אלף דולר.

תוך כדי השידור החי, קטעה המראיינת, ננסי גרייס, את השידור ואמרה לאב: "קיבלנו ברגע זה דיווח שבנך נמצא חי במרתף ביתך".

האב נראה המום לנוכח הידיעה ולא הצליח להוציא מילה מפיו. המראיינת שאלה בחשדנות: "האם בדקת את המקום?". בתשובה ענה האב כי הוא, אשתו, ה-FBI ושוטרים עם כלבים ערכו חיפוש במרתף ולא מצאו כלום.

מפקד המשטרה המקומית, ג'יימס קרייג, סיפר כי הילד נמצא רובץ מאחורי מחסה מאולתר. בני המשפחה סיפרו לכלי התקשורת כי ככל הנראה הילד נכנס ויצא מהמרתף במהלך הימים בהם נעדר, באמצעות הכניסה האחורית למקום, מבלי שייראה.

בתוך כך, האב נכשל בבדיקת פוליגרף שנערכה לו בנוגע להיעלמות הילד. אמו החורגת סירבה לעבור את הבדיקה. לדבריהם, הם חשים שבעקבות העידרות בנם מתייחסים אליהם כאל חשודים במעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר