הישראלים שמסבירים את עמדת ישראל ברחבי העולם

ברחבי העולם נמצאים לא מעט ישראלים שמתאגדים ויוצאים לרחוב כדי להסביר את עמדת ישראל. "באנו לכאן עם האמת שלנו, אנחנו לא מתכוונים לוותר", הם אומרים (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילומים: עידן מלאכי ויוסי בן שמעון)

ברחבי העולם נמצאים בימים אלה לא מעט ישראלים, חלקם יצאו עוד בטרם החלה המלחמה ברצועת עזה ובערי הדרום ואחרים יצאו כדי להסביר את העמדה הישראלית.

לא מעט מהם הגיעו ללונדון שם הם יוצאים כדי להביע תמיכה בישראל. כך למשל, הם יצאו לרחובות לונדון והסבירו לעוברים ושבים כי ישראל יצאה למלחמה מחוסר ברירה.

"הסברנו להם את העניין הזה שארגון הטרור חמאס יורה לעברנו טילים - במטרה לפגוע באזרחים חפים מפשע", סיפר עידן אחד הישראלים השוהים שם, בשיחה עם "כיכר השבת". "רובם מבינים את מה שאנחנו אומרים ולעתים אנחנו נתקלים באוזניים ערלות והם בכלל לא מעוניינים לשמוע אותנו".

"אנחנו באנו לכאן עם האמת שלנו ונחזור לארץ עם האמת שלנו. אנחנו לא מתכוונים לוותר. לכל האזרחים שאינם תושבי המדינה, צריך להיות ברור דבר אחד: אנחנו נלחמים כנגד אנשים אכזריים שרוצים להשמיד אותנו מהעולם. כלי הנשק שלנו בעולם הוא ההסברה ואנחנו מקווים שאנחנו עושים את עבודתנו נאמנה", הוסיף עידן.

ברחובות איסלה מוחרס שנחשבת לאחד מעשרת מחוזות המדינה המקסיקנית קינטנה רו, ושוכנת מול העיר הגדולה והמוכרת, קנקון - עיר חוף בחופה המזרחי של מקסיקו, יצאו כמה עשרות ישראליים ובידם שלטי תמיכה בישראל כמו "צה"ל אנחנו אוהבים אתכם", "איסלה מוחרס תומכים בישראל" ו"לחיי ישראל".

יוסי בן שמעון, ישראלי המתגורר במקום, היה אחד מהם. "כל ערב אנחנו מארגנים ארוחות ערב ענקית לעשרות איש ומהלכן אנחנו מספרים את הניסים שעברו הישראליים מאז תחילת המבצע", הוא אומר בשיחה עם "כיכר השבת", "אנחנו מספרים כמה רקטות ירה החמאס לכיוון ישראל, ואיך שלא פגעו בנו".

"יש לא מעט צעירים שמגיעים בוכים לבית חב"ד ומספרים שחבר שלהם נהרג מהשכונה, או שכן מהעיר או חבר מהפלוגה וזה ממש כואב. אנחנו אומרים להם שהדבר היחיד, הכי טוב והכי חשוב שאנחנו יכולים לעשות למען החיילים זה להניח תפילין ולקרוא תהילים", הוסיף יוסי בן שמעון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר