אכזריות בלתי נתפסת: דאע"ש ערף ראשו של עיתונאי נוסף

לאחר שאמו של העיתונאי התחננה שלא יוציאו אותו להורג, ארגון הטרור הרצחני דאע"ש פרסם סרטון של עריפת ראשו של עיתונאי נוסף, סטיבן סוטלוף. בארה"ב בודקים את אמינות הסרטון (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
העיתונאי סטיבן סוטלוף לפני הוצאתו להורג (צילום מסך)

אין רחמים: למרות תחנוניה של אמו של העיתונאי, ארגון הטרור הרצחני דאע"ש פרסם סרטון שבו הוא מכריז על הוצאתו להורג של סטיבן סוטלוף.

בסרטון נראה סוטלוף כבול ולובש מדי אסיר כתומים - בדיוק כמו בסרטון הקודם שפרסם הארגון בו נראית הוצאתו להורג של העיתונאי ג'יימס פולי.

בתחילת הסרטון אומר סוטלוף: "אני סטיבן ג'ואל סוטולף. אני בטוח שאתם יודעים מי אני ולמה אני מופיע לפניכם. ועכשיו, זה הזמן למסר שלי: אובמה, מדיניות החוץ שלך וההתערבות בעיראק נועדה לשמר את החיים האמריקנים. אז למה אני צריך לשלם את המחיר?". בהמשך מפנה גם איש דאעש אצבע מאשימה לעברו של אובמה ופעילותו באזור, בין השאר בסכר מוסול.

כזכור, לפני כשבועיים פרסם הארגון האסלאמי הקיצוני סרטון שבו נטען כי נערף ראשו של העיתונאי האמריקני ג'יימס פולי. הסרטון עורר זעזוע עמוק בארצות הברית ובמדינות המערב, במיוחד לנוכח הידיעה כי מי שערף לכאורה את ראשו של העיתונאי הוא אזרח בריטי.

כאמור, הערב פרסם הארגון את הסרטון תחת הכותרת "מסר שני לאמריקה". כמו בסרטון הראשון, בו איים הארגון שיוציא להורג את סוטלוף מיד לאחר הוצאתו להורג של פולי, גם בסרטון הנוכחי נראה רעול פנים המאיים כי יוציא להורג שבוי בריטי ששמו דיוויד היינס.

רעול הפנים הזהיר את הממשלות להתרחק "מהברית המרושעת של אמריקה נגד דאע"ש". דובר הבית הלבן, ג'וש ארנסט, התייחס לסרטון החדש ואמר לעיתונאים בבית הלבן כי אם סרטון כזה אכן קיים, האמריקנים ינתחו אותו בזהירות רבה. הוא הוסיף כי התפילות והמחשבות של ממשל אובמה נמצאות עם משפחתו של העיתונאי.

אמו של סוטלוף מתחננת על חיי בנה, לפני כשבוע

סוטולף, עיתונאי פרילנס, נחטף בסוריה באוגוסט 2013. כאמור, אמו, שירלי, פנתה בהודעה מוקלטת לאנשי דאע"ש ולמנהיג הארגון, אבו באכר אל-בגדאדי, והתחננה בפניו שירחם על בנה.

"כאמא, אני מבקשת ממך לא להעניש את בני על עניינים שאין לו שליטה עליהם", אמרה האם. "אני מבקשת ממך להשתמש בסמכותך לחוס על חייו. מה שאני רוצה, הוא מה שכל אמא רוצה - לחיות מספיק זמן כדי לחזות בילדי ילדיי. אני מבקשת ממך להעניק לי את זה".

האם הוסיפה: "הוא בנאדם הגון ועיתונאי חף מפשע. אנחנו רק רוצים לחבק. מאז שסטיבן נחטף למדתי הרבה על האיסלאם. למדתי שאף אדם לא צריך להיות אחראי על החטאים שעשו אנשים אחרים. בני לא אחראי על פעולות הממשל האמריקני. אני מבקשת ממך שתלך בדרכו של הנביא מוחמד ותחון את סטיבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר