מסע הרצח נמשך

העולם מזועזע: דאעש ערפו את ראשו של השבוי הבריטי

ארגון דאע"ש פרסם הלילה סרטון נוסף המתעד הוצאה להורג בעריפת ראש, הפעם של השבוי הבריטי דיוויד היינס, בן 44 ואב לשניים • ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון: "זהו רצח נתעב ומזעזע של עובד סיוע תמים. זהו מעשה של רוע טהור" • נשיא ארה"ב ברק אובמה: "אנחנו נפגע בהם ונחסל את האיום הזה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילמוסך)

הוצאה להורג נוספת: ארגון "דאע"ש" פרסם הלילה (ראשון) סרטון נוסף המתעד הוצאה להורג בעריפת ראש, הפעם של השבוי הבריטי דיוויד היינס, בן 44 ואב לשניים, חייל בריטי לשעבר שנפל בשבי בעת שעבד בארגון סיוע בסוריה.

בטרם הוצא להורג, בידי לוחם דאעש, אמר היינס כשהוא ישוב על הרצפה, ידיו אזוקות והוא לבוש בבגים כתומים: "שמי הוא דיוויד קוות'ורן היינס. אני רוצה להגיד שאני תולה בך, דיוויד קמרון, את האחריות המלאה להוצאתי להורג. אתה נכנסת באופן מודע לברית עם ארצות הברית נגד 'המדינה האסלאמית', כפי שעשה גם קודמך לתפקיד, טוני בלייר, בהמשך למגמה בקרב ראשי הממשלה הבריטים, שאינם יכולים למצוא את האומץ לסרב לאמריקנים".

"לצערי, אנחנו, העם הבריטי, בסוף נשלם את המחיר על ההחלטות האנוכיות של הפרלמנט שלנו", הוסיף היינס.

לאחריו, אמר לוחם דאעש, רעול הפנים כשהוא מנפנף בסכין שבידו כי "האדם הבריטי הזה צריך לשלם את המחיר להבטחותיך, קמרון, לחמש את כוחות הפשמרגה נגד 'המדינה האיסלאמית'. באופן אירוני, הוא בילה כעשור מחייו בשירות במסגרת חיל האוויר המלכותי שאחראי למסירת את כלי הנשק הללו".

"בני בריתך המרושעים מארצות הברית, שממשיכה לתקוף את המוסלמים בעיראק, ולאחרונה גם תקפה את מנהיג הארגון, רק יאיצו את ההרס שלך. לשחק את תפקיד הכלב הצייתן, קמרון, רק תגרור אותך ואת אנשיך לעוד מלחמה מלאת דם שלא תוכל לנצח בה", הוסיף הלוחם.

בסוף הסרטון רעול הפנים מרגון דאעש מאיים להוציא להורג שבוי בריטי נוסף בשם אלאן הנינג.

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון התייחס לרצח ואמר כי "זהו רצח נתעב ומזעזע של עובד סיוע תמים. זהו מעשה של רוע טהור. לבי יוצא אל משפחתו של דיוויד היינס, שהפגינה אומץ ועוז רוח בלתי רגילים במהלך מסע הייסורים הזה. אנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי לצוד את הרוצחים האלה ולוודא שהם יועמדו לדין, אך זה צפוי לקחת זמן".

נשיא ארה"ב ברק אובמה פרסם הודעת גינוי חריפה נגד הרצח וכתב כי "ארה"ב עומדת כתף אל כתף עם ידידינו הקרובים ובני בריתנו בשעת צערם. אנחנו נפעל עם בריטניה וקואליציה רחבה של מדינות מהאזור ומרחבי העולם להביא את העבריינים לדין על המעשה המזעזע הזה. אנחנו נפגע בהם ונחסל את האיום הזה, שמאיים על המדינות שלנו, על האזור ועל כל העולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר