צפו: איים עם אקדח צעצוע ונורה למוות על ידי השוטרים

משטרת קליבלנד פרסמה את תיעוד התקרית בה נהרג הנער השחור טמיר רייס על ידי שוטרים. בתיעוד נראה הנער מחזיק באקדח צעצוע, כאשר השוטרים מגיעים ויורים בו תוך שניות. צפו (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך התיעוד של משטרת קליבלנד)

משטרת קליבלנד שבאוהיו פרסמה סרטון וידיאו שמתעד את התקרית בה נורה למוות הילד האפרו-אמריקאי טמיר רייס בן ה-12 בסוף השבוע. מותו של רייס כמעט והצית מהומות נוספות בארה"ב, זאת כאשר המהומות בפרגוסון מיזורי עדיין לא נרגעו לאחר שחבר המושבעים זיכה את השוטר הלבן שירה בנער שחור שלא היה חמוש.

כאמור, בכדי להרגיע את הרוחות ולהוכיח שמדובר היה ב"ירי מוצדק" פרסמה המשטרה את הסרטון המלא בו תועדה התקרית מתחילתה.

רייס נורה בידי שוטר כשאחז ברובה אוויר בגן שעשועים. השוטרים הוזעקו למקום לאחר שהתקבל דיווח במוקד על אדם שמנופף באקדח "כנראה מזויף".

בסרטון נראה שרייס נורה למוות בתוך שתי שניות מהרגע שהגיעה ניידת המשטרה למקום. הסרטון פורסם אתמול לבקשת משפחתו של רייס. בסרטון נראה טמיר הולך בפארק כשברשותו משהו שנראה ככלי נשק.

לדברי המשטרה, כשהגיע השוטר הוא צעק כמה פעמים לעבר הילד להרים את ידיו, אולם במקום זאת הוא שלח את ידו לעבר חגורתו כדי הגיע למה שבסוף התברר כאקדח מזויף.

נציגי המשפחה צפו אף הם בוידיאו בעוד חקירת נסיבות התקרית נמשכת. "אני רוצה למסור את תנחומיי העמוקים למשפחת רייס על אובדנה", אמר ראש העיר קליבלנד פרנק ג'קסון. "אלה ימים קשים עבורי, משום שאני יודע שאין דבר שאני יכול להגיד שהוא מספיק הולם".

כאמור, התקרית בקליבלנד מגיעה על רקע המהומות הקשות וההפגנות ברחבי ארה"ב נוכח החלטת חבר המושבעים בפרגוסון שלא להעמיד לדין את השוטר דארן וילסון, שירה למוות בצעיר האפרו-אמריקאי מייקל בראון בחודש אוגוסט האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר