ארה"ב: נספק לישראל בשנה הבאה את מטוסי ה-F35

סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן השתתף באירוע יום העצמאות שערכה שגרירות ישראל בארה"ב והצהיר כי ארצו תעביר מטוסי קרב חדשים מסוג אף-35 לישראל כבר בשנה הבאה (בעולם)

f35 (צילום: shutterstock)

האם כך מנסה ארה"ב לפייס את ישראל על הסכם הגרעין עם איראן? סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן השתתף אמש (חמישי) באירוע לרגל יום העצמאות שנערך בשגרירות ישראל בוושינגטון, זאת ייתכן כחלק מהניסיון לחמם שוב את היחסים בין שתי המדינות.

ביידן לא הסתפק בהגעה לאירוע, אלא אף הצהיר כי ארצו תספק לישראל מטוסי קרב חדישים אף-35 כבר בשנה הבאה, זאת בכדי להמשיך את היתרון הצבאי של ישראל על מדינות האזור. "ישראל תהיה המדינה היחידה במזרח התיכון עם מטוסים מהדור הזה",אמר ביידן.

ביידן דיבר על היחסים המתוחים בין שתי המדינות ואמר כי "זה לא סוד, יש הבדלים בינינו. אתם שומרים על האינטרסים שלנו ואנחנו על שלכם, אז בואו נבהיר משהו - אין נשיא שדאג לביטחונה של ישראל יותר מהנשיא אובמה".

"לפעמים אנחנו משגעים אחת את השניה", אמר ביידן. "אבל אנחנו אוהבים ומגנים אחת על השניה. אנחנו משפחה. בכל המשפחות יש חילוקי דעות, אבל מה שמאחד אותנו הרבה יותר חשוב ממה שמחלק אותנו".

בנוגע לעסקת הגרעין עם איראן, אליה מתנגדת ישראל הרשמית, אמר ביידן כי "זה רק הסכם מסגרת, זה לא הסכם סופי. אם תותקפו, אנחנו נילחם עבורכם. אנחנו זקוקים לכם – העולם זקוק לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות