מתקפת הטרור בצרפת • צפו

תיעוד מצמרר: הירי של המחבלים בתוך ומחוץ לאולם בפריז

תיעוד חדש חושף את מה שהתרחש ברגעי הדרמה בהם החל מרחץ הדמים במהלך הופעה בתיאטרון בפריז וחילופי האש מחוץ לאולם. אחד המחבלים: עומאר איסמעיל מוסטאפי, בן 29, יליד פריז (עולם)

(צילומים: מתוך דף הפייסבוק WarLeaker, "פארי מאץ׳")

מתקפת הטרור בצרפת: הבוקר (ראשון) מתפרסם תיעוד חדש החושף את מה שהתרחש ברגעי הדרמה בהם החל מרחץ הדמים במהלך הופעה בתיאטרון בפריז בליל שבת.

להקת מטאל אמריקנית נראית מנגנת על הבמה בתיאטרון בפריז שכלפתע נשמעות יריות, זה השלב בו החל מרחץ הדמים שבוצע בידי ארבעה מחבלים והסתיים במותם של 89 בני אדם.

רק כעבור שעה וחצי הצליחה המשטרה הצרפתית להשתלט על האולם ולשחרר את בני הערובה שרובם נרצחו או נפצעו ממרחת הדמים. המחבלים, מתו גם הם, לאחר שאחד מהם נורה למוות בידי כוחות הביטחון הצרפתיים ושלושה מהם התפוצצו.

במקביל לתיעוד מתוך האולם מתפרסם תיעוד ממה שהתרחש מחוץ לאולם, שצילם פטריק זקמאן, בו נראים כוחות המשטרה מחוץ לאולם וחילופי האש ביניהם לבין המחבלים החמושים.

במהלך האירוע בני הערובה בתוך האולם קראו ברשתות החברתיות לשחרורם. אחד מהם כתב: "טובחים בנו אחד אחד, תבאו מהר". אחר כתב: "הם יורים פה בכולם".

בתוך כך נחשפה זהותו של אחד המחבלים בטבח - עומאר איסמעיל מוסטאפי, בן 29, יליד פריז. לפי התובע הצרפתי, למוסטאפי יש עבר פלילי של עבירות רכוש אך לא ריצה מעולם עונש מאסר. בשנת 2010 הוא נחשד במעורבות בפעולות טרור אך לא נחקר.

שוטרים עצרו את אביו ואחיו וערכו חיפוש בבתיהם. האח הסגיר את עצמו לאחר ששמע שאחיו היה בין המחבלים. רגע לפני המעצר, סיפר האח לסוכנות הידיעות הצרפתית: "זה פשוט מעשה משוגע. ניתקתי איתו קשר לפני כמה שנים כי הוא היה מעורב בפשעים, אבל מעולם לא האמנתי שהוא יקצין עד כדי כך".

רשת CBS האמריקנית דיווחה כי הדרכון הסורי שנצצא ליד אחד המחבלים היה מזויף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר