מתקפת הטרור באירופה

באקדחים שלופים • צפו במעצר חשודים בבריסל

חמישה חשודים במעורבות במתקפת הטרור בצרפת נעצרו ברובע מולנביק בבריסל. בתיעוד חדש נראה רגע המעצר כאשר שוטרים באקדחים שלופים ובליווי כלבי תקיפה עוצרים את החשודים (בעולם)

(צילומסך Daily Mail)

הטרור שוטף את אירופה: יממה לאחר ששוטרי משטרת בלגיה עצרו בבירת האיחוד האירופאי - בריסל, חמישה חשודים במעורבות במתקפת הטרור חסרת התקדים בפריז בליל שבת, שוחרר כעת סרטון המתעד את המעצר הדרמטי במדינה השקטה יחסית באירופה.

המעצר התבצע ברובע מולנביק בבריסל, השוטרים נראים ניגשים לחשודים באקדחים שלופים וכשכלבי תקיפה מלווים אותם כשהם מוכנים להתנפל על חמשת החשודים.

החשודים שנעצרו ככל הנראה קשורים לארגון הטרור דאעש, כשהרכב ששימש את המפגעים בפריז נשכר על ידי אזרח בלגי שנעצר אף הוא בסמוך לגבול בלגיה צרפת. החשודים האחרים כאמור חשודים בסיוע למימון וארגון המתקפות בפריז.

צפו בתיעוד מהמעצר:

בתוך כך, ביממה האחרונה התפרסם כי לפחות חלק מהחשודים נכנסו לאירופה דרך יוון ומדינות נוספות בבלקן כשהם מתחזים לפליטים סורים, בעקבות כך סגרו חלק מהמדינות באירופה את הגבול למהגרים ולפליטים ששוטפים את היבשת.

יצויין כי בחודשים האחרונים התריעו מספר גופי מודיעין באירופה כי ארגון דאעש מחדירים למדינות אירופה מחבלים המתחזים לפליטים, זאת במקביל לעשרות צעירים בעלי אזרחות אירופאית שהתגייסו לדאעש כמו גם לארגוני טרור איסלמיסטים אחרים בסוריה, וחוזרים לאחר מכן לאירופה כתאי טרור רדומים הממתינים להוראות ארגוני הטרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר