סערה בארה"ב

מתקפה חריפה בעקבות עצרת בחירות: "טראמפ הוא היטלר"

עצרת בחירות של דונלד טראמפ עורר סערה, לאחר שביקש מתומכיו להרים את ידם ולהישבע שיצביעו לו. מבקריו השוו זאת לעצרות התמיכה בהיטלר. קומיקאי אמריקני: "הוא היטלר, מסוכן" (חדשות)

העצרת של טראמפ וההשוואה להיטלר (צילום: מתוך טוויטר)

"טראמפ הוא היטלר": המתקפה החריפה נגד המועמד המוביל במפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, עולה שלב.

בעוד כעשרה ימים יתקיימו בחירות מכריעות בפלורידה, בימים האחרונים ערך טראמפ עצרת בחירות במדינה, בעיר אורלנדו, אלא שתמונות שפורסמו מהכנס, גרמו למבקריו להשוות אותו לצורר הנאצי אדולף היטלר, לא פחות.

במהלך העצרת ביקש טרמאפ מתומכיו להרים את ידם ולהישבע כי בכל מצב יגיעו להצביע בבחירות עבורו.

הרמת היד, הזכירה למבקריו ומתנגדיו את עצרות התמיכה של המפלגה הנאצית בהיטלר. בטוויטר אף פורסמו תמונות משתי העצרות, המשוות ביניהן. בחלק מהציוצים אף נכתב "הייל טראמפ", כהשוואה להצדעת המועל יד "הייל היטלר".

שער הדיילי ניוז

בתוך כך, העיתון "דיילי ניוז", ממשיך במתקפה החריפה שלו ושל עיתונים נוספים נגד טראמפ. הבוקר הוא מצטט בכותרת הראשית שלו את הקומיקאי לואי סי. קיי. המשווה במפורש בין טראמפ להיטלר.

סי. קיי. שיגר אימייל למעריציו, בו קרא להם שלא לתמוך בטרמאפ וטען כי הוא קנאי מטורף, |הבחור הוא היטלר. ובכך אני מתכוון שאנחנו מתנהגים כמו גרמניה של שנות ה-30". הוא הוסיף: "טראמפ הוא אדם דפוק עם חור בלב, והוא מנסה למלא אותו בעזרת כסף ותשומת לב. הוא חולה, הוא אדם עצוב. אבל כל אלה הופכים אותו לאדם מסוכן מאוד אם ייבחר לנשיא".

במקביל, סגן הקנצלרית בגרמיה, סיגמר גבריאל, תקף הבוקר את טראמפ ואמר כי הוא "פופוליסט ימני" וכי "דעותיו מהוות סכנה לשלום ולשגשוג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר