סקר חדש: קלינטון מובילה על טראמפ ב-7 אחוז

כמה ימים לאחר המינוי בוועידה יכולה קלינטון לחייך אל מול הסקרים שלאחר תקופה ארוכה נותנים לה יתרון על המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פחות ממאה ימים לבחירות לנשיאות בארה"ב - הילרי קלינטון מגדילה את הפער מדונלד טראמפ אם כי עדיין לא מדובר בפער משמעותי.

קלינטון שהתמנתה בסוף השבוע שעבר באופן רשמי כמועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, יכולה להיות מרוצה לפחות בינתיים בסקר חדש של רשת CBS האמריקנית, היא זוכה ליתרון על פניו של המועמד הרפובליקני, המיליארדר הסוער, דונלד טראמפ.

על פי הסקר החדש, זוכה קלינטון ל-46% תמיכה מהמצביעים האמריקאים, זאת לעומת 39% שתומכים בטראמפ. הפער בן שבעת האחוזים, מגיע לאחר שהסקרים כבר הראו מרוץ צמוד בין השניים - ולאחר שטראמפ אף הוביל במספר סקרים שנערכו לאחר הוועידה הרפובליקנית בקליבלנד לפני כשבועיים.

קלינטון הובילה בפער כזה בפעם האחרונה רק לפני תקופה ארוכה מאז צנחה בסקרים. מבחינת קלינטון יש יתרון גם בקרב המצביעים המתנדנדים. על פי הסקר החדש, אחרי שתי הוועידות של שתי המפלגות, חלה עלייה של חמישה אחוזים במספר הבוחרים שמחזיקים בדעה חיובית על הילרי קלינטון.

קלינטון מובילה במיוחד בקרב הנשים והאוכלוסייה המשכילה, טראמפ עדיין מוביל בקרב הגברים ובקרב האוכלוסייה שאינה משכילה. עד לבחירות כאמור יש כ-3 חודשים וההתמודדות בין השניים צפויה להמשיך ולהיות צמודה יחסית כשאף אחד מהצדדים לא יוותר על הקרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר