הצעה נועזת

צפו: "מיליון דולר - לחושף מצבה הרפואי של הילרי קלינטון"

כמה הופעות תמוהות של הילרי קלינטון, בהם היא נראתה שלא במיטבה בלשון המעטה, עוררו גל שמועות אודות מצבה הרפואי של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות. צפו (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קלינטון. תיעוד תמוה (צילום: מתוך היוטיוב של Paul Joseph Watson, תמונה ראשית: שאטרסטוק)

אתר אינטרנט רפובליקני מציע היום (שלישי) מיליון דולר, למי שיעז להדליף את התיק הרפואי האישי של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון.

בעלי האתר השמרני TruePundit.com החלו את הצעתם המקורית בסכום נמוך בהרבה - 50 אלף דולר - לאחר כמה תיעודים שעלו לרשת מכנסי בחירות של קלינטון, בהם היא נראית שלא במיטבה.

באחד מהם נצפית הילרי נבהלת ממש מקריאות אליה שעלו מן הקהל, כשאז עולה מיד אדם הצמוד עליה - שהתיאוריה הקונספירטיבית מייחסת לו החזקה קבועה של מזרק עם חומר הרגעה כלשהו - לוחש לאזניה "זה בסדר", ורק אז היא נרגעת. סרטון שזכה לתפוצה רחבה יותר מתעד תנועות בלתי רצוניות של הגברת, עד כדי שהנשים שסביבה די נבהלות מתנועות ראשה הקופצניות.

קריאות פומביות שהופנו מצד בכירים רפובליקניים, "הילרי, פרסמי את הרשומים הרפואיים שלך", זכו עד כה להתעלמות וזלזול על ידי בכירי הקמפיין הדמוקרטי.

יצויין, כי חשיפת תוכנו של תיק רפואי אישי, היא עבירה פלילית חמורה גם לפי ספר החוקים של המעצמה הגדולה בעולם. מענין יהיה לעקוב אם מישהו מתומכיו הפנאטים הרבים של דונלד טראמפ, יעזו לבצע את הצעד השערורייתי.

לא מופרך להניח, כי מצבו הנואש של המועמד הרפובליקני בסקרים, ובכלל, הוא שהניע את יוזמי הרעיון לצאת עמו אל הציבור הרחב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר