העימות של קלינטון וטראמפ

המומחה מנתח: "שני הצדדים מרוצים מתוצאות העימות"

ד"ר ברוך לשם, מומחה לאסטרטגיה ותקשורת פוליטית מנתח ל"כיכר השבת" את העימות בין המועמדים לנשיאות ארה"ב וסבור כי לא ניתן להכריז על מנצח חד משמעי (חדשות, בעולם)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום מסך יוטיוב)

העימות שנערך הלילה בין המועמדים לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ והילרי קלינטון סיקרן את ארה"ב ורבים בעולם כולו שעקבו אחר העימות בעניין רב. כמה שעות לאחר העימותים התפרסמו כבר הסקרים הראשונים ברשת CNN שמזוהה באופן בולט עם הדמוקרטים הייתה זו כמובן קלינטון שניצחה בסקר את טראמפ ואילו בסקרים אחרים דוגמת NCBC היה זה דווקא טראמפ שניצח.

"שני המועמדים יכולים להיות מרוצים מהעימות הלילה", אומר ל"כיכר השבת" ד"ר ברוך לשם מומחה לאסטרטגיה ותקשורת פוליטית, "קלינטון שידרה כשירות פיזית ומחקה בעצם את נזקי התמוטטות הפיזית שלה, מנגד טראמפ הוכיח שהוא מועמד לגיטימי לנשיאות ולא סתם ליצן או גימיק".

"צריך לזכור שטראמפ הפך תוך שנה ממועמד שנחשב לבדיחה למועמד לגיטימי לנשיאות ואת המעמד הזה הוא קיבע הלילה בעימות" אומר ד"ר לשם ומציין כי טראמפ נמנע מלפול למלכודות שהניחה לו קלינטון ושמר על איפוק ממלכתי, "קלינטון ניסתה להזכיר לו פליטות פה מהעבר שלו, אך טראמפ הצליח לחמוק מכך מבלי לאבד את שלוותו כפי שקלינטון קיוותה".

לדעתו, טראמפ שידר הרבה יותר מנהיגות מול קלינטון, "טראמפ הוא מועמד עם שפת גוף חזקה ומנהיגות בולטת והוא משדר כוח רב, לעומתו קלינטון נראתה כאילו היא מנצחת על תזמורת של מוזיקה קלה ולא מועמדת לנשיאות".

"הכל עוד פתוח, יש עוד שני עימותים ואני מאמין שהדברים יכולים עוד להשתנות. אם היה ניצחון למשהו מהצדדים זה רק בנקודות ולכן אין לזה הרבה משמעות כרגע", טוען לשם. "לדעתי קלינטון הייתה הלילה בשיאה ואין לה עוד להיכן להתעלות לעומת זאת טראמפ נתן אולי 50% מיכולותיו ואני סבור שהוא בהמשך יראה את כוחו. מאז הנשיא קנדי אני אינני זוכר מועמד שמשדר כוח בצורה עצמתית כל כך וגם הלילה למרות האיפוק שהוא גזר על עצמו ניתן היה לראות משפת הגוף שלו ומהצורה שהוא לופת את הבמה את הכוח שהוא משדר", מוסיף ד"ר לשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר