דיווח: מלאניה טראמפ לא תעבור לבית הלבן

רעייתו של נשיא ארצות הברית הנבחר דולאנד טראמפ מלאניה לא תעבור להתגורר עמו בבית הלבן, הטענה הרשמית היא שמלאניה תרצה להיות עם בנה שיישאר ללמוד בבית הספר הפרטי בניו יורק (חדשות, בעולם)

מאלניה טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

רעייתו של נשיא ארצות הברית הנבחר מלאניה ובנם בארון טראמפ לא יעברו להתגורר עם הנשיא הנבחר לוושינגטון אחרי ההשבעה בתחילת השנה האזרחית הקרובה. כך דווח היום (ראשון) בעיתון ה'ניו יורק פוסט'.

על פי הדיווח הסיבה שבגינה האישה הראשונה תישאר בניו יורק היא בשל הרצון להמשיך את לימודיו של הבן בארון בבית הספר הפרטי בו הוא לומד בניו יורק.

הניו יורק פוסט מדווח מפיו של גורם המקורב למשפחה כי "מלאניה מחוברת מאוד לבארון, והם נקשרו עוד יותר במהלך קמפיין הבחירות שלא היה פשוט עבור הילד ואמו, מלאניה מעוניינת לצמצם למינימום את הקשיים אותם הוא חווה".

על פי הדיווח הרחקה זו תהיה זמנית שכן עם סיום שנת הלימודים יצטרפו הבן והאם לדונלד טראמפ בכך הגורם שלל את השמועות כי בין הנשיא לרעייתו מתיחות. הגורם צוטט עוד ואמר כי "מלאניה תגיע מעת לעת לבית הלבן, היא תומכת בבעלה אך את מרב תשומת הלב תקדיש לבנה בארון שחווה תקופה לא קלה".

נראה כי ההחלטה של משפחת טראמפ לפצל את מגורי המשפחה תערים קשיים על מערכת האבטחה של בית הנשיא והמגורים במגדל טראמפ יגדילו את מערך האבטחה של השירות החשאי בסביבת הבניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר