"זהו שפל חדש"

דונלד טראמפ מאשים: ברק אובמה צותת לי

בסדרת ציוצים אופיינית בטוויטר, האשים נשיא ארצות הברית טראמפ את קודמו בתפקיד בהאזנות סתר. "הוא אדם רע או חולני!" כתב. יועץ לשעבר: "אף נשיא לא יכול לצותת" (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טראמפ. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ האשים בסוף השבוע את הנשיא הקודם ברק אובמה כי האזין לו בסתר קודם ניצחונו של טראמפ בבחירות. טראמפ פרסם את ההאשמות נגד אובמה בשורת ציוצים ברשת הטוויטר.

בציוץ הראשון כתב טראמפ: "נורא, בדיוק גיליתי שאובמה צותת לי במגדלי טראמפ מעט לפני הניצחון. הוא לא מצא כלום. זה מקארתיזם".

בציוץ נוסף כתב טראמפ: "אני מתערב שעורך דין טוב יכול לבנות תיק גדול מהעובדה שהנשיא אובמה האזין לטלפונים שלי באוקטובר, ממש לפני הבחירות".

"האם זה חוקי שנשיא מכהן יצותת במהלך מרוץ הבחירות? זהו שפל חדש" כתב טראמפ בציוץ נוסף, והמשיך: "כמה נמוך ירד הנשיא אובמה כשהאזין לטלפונים שלי במהלך הליך הבחירות הקדוש. זה כמו פרשת ווטרגייט. אדם רע (או חולני)!".

מנגד, בן רודס, יועצו לשעבר של אובמה, הגיב לטראמפ בטוויטר וכתב לו: "שום נשיא אינו יכול לצותת. ההגבלות האלה נקבעו כדי להגן על אזרחים מאנשים כמוך".

רודס הגיב גם לציוץ של טראמפ על כך שעורך דין טוב יכול לדאוג ליצור תיק גדול מהסיפור, וכתב: "לא, הוא לא יכול. רק שקרן יכול לעשות את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר