"היינו בהלם"

פסח בני ערובה: המלון מנע מהיהודים לעזוב את מקסיקו

הנהלת המלון הודיעה לאורחים כי בשל העובדה שחברת הנופש מסרבת לכסות את העלויות, הרי שעל האורחים לשלם עשרות אלפי דולרים באם הם רוצים לצאת ממקסיקו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בית המלון שכלא את אורחיו במקסיקו (צילום: אתר רשמי)

יהודים שהשתתפו בנופש פסח במלון רויאלטון שבריביירה קנקון, קיבלו לתדהמתם הודעה מפתיעה במיוחד ביום האחרון של חג הפסח, לפיה ייאסר עליהם לצאת מגבולות המדינה בחזרה לארה"ב עקב טענות על חוב כספי של חברת הנופש.

הנהלת המלון הודיעה לאורחים כי בשל העובדה שחברת הנופש מסרבת לכסות את העלויות, הרי שעל האורחים לשלם עשרות אלפי דולרים באם רוצים הם לשוב לביתם.

רק לאחר שהנהלת חברת הנופש שיגרה מכתב משפטי חריף להנהלת המלון וקראה להם שלא להשתמש באורחים כבני ערובה, הואילו מנהלי המלון לאפשר להם "להשתחרר" לביתם בחזרה.

אחת האורחות תיארה את הסיוט הגדול ואמרה כי האורחים היו בהלם כאשר ביקשו לשוב הביתה ולפתע הודיעו להם באופן רשמי כי אינם יכולים לעשות זאת. "לא ידענו מאיפה זה נפל עלינו, מיד פנינו למנהלי חברת הנופש שהתערבו במשבר".

"יש לנו הוכחה ששילמנו הכל על פי החוזה", אמר נציג חברת הנופש "גן עדן של פסח": "שילמנו את החוזה, את החשבון המלא. שילמנו 30 יום מראש. הם החזיקו את האורחים כבני ערובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר