ג´יי סטריט חושפים פרצופם השמאלני

בישראל תקפו לפני כמה חודשים את הלובי היהודי החדש שקם בארצות הברית ה"ג´יי סטריט" ששם לו למטרה להתחרות ב"אייפאק". בארגון הגיבו: אנחנו לא שמאלנים, אלא פרו ישראלים. הלילה הם פרסמו הודעה אנטי ישראלית בוטה בעניין הבנייה ברמת שלמה והוכיחו מיהם

ב. ניסני | כיכר השבת |
הפגנת שמאל (פלאש 90)

סיפור אישור הבנייה בשכונת רמת שלמה בירושלים, נותן אינדיקציה טובה לבדיקת מיהם ידידיה האמיתיים של מדינת ישראל ומי שונא אותה. כך בקרב הלא יהודים. אך יש לכך גם מבט מעניין בקרב היהודים. מסתבר שפרסום ההחלטה על תוספת מגורים לשכונה החרדית, הוציא מן החורים גם את הארגונים והדוברים שונאי הדתיים.

אמש בלט בפרסומו בעניין הלובי היהודי החדש של אמריקה, שקם רק לפני כמה חודשים, והלילה, בפרסמו את עמדתו בעניין, הוכיח לכל שאכן מדובר בלובי שמאלני קיצוני, אנטי ממסדי ישראלי, שהחלטת ממשלת ישראל להורות לנציגיה לנתק כל מגע אתו היתה במקום.

בישראל תקפו לפני כמה חודשים את הלובי היהודי החדש שקם בארצות הברית ה"ג'יי סטריט" ששם לו למטרה להתחרות ב"אייפאק". בארגון הגיבו: אנחנו לא שמאלנים, אלא פרו ישראלים. הלילה הם פרסמו הודעה אנטי ישראלית בוטה בעניין הבנייה ברמת שלמה והוכיחו מיהם באמת.

לעומתם פרסמה הליגה נגד השמצה בראשותו של אייב פוקסמן הודעה חדה וברורה כנגד הממשל האמריקאי והתערבותו החריגה בנעשה בישראל. פוקסמן וארגונו הוותיקים בעמידה לימין ישראל, שבו והוכיחו כי בניגוד לאחרים, הם לא נרתעים מלהציג עמדות אמיצות בכל הקשור לאנטישמיות ולפעילות הבינלאומית כנגד ישראל והעם היהודי.

פוקסמן בהודעתו הפומבית אומר שהוא המום מטון הנזיפה והרדיפה של הממשלה האמריקאי אחרי ישראל, בכל הקשור להודעה על הבנייה בשכונת רמת שלמה.

"הממשל האמריקאי", אומר אייב פוקסמן היה צריך להתייחס אחרת למדינת ישראל. לא כך נוהגים בידידים. וושינגטון היתה צריכה לבטוח בירושלים ובמקום זאת היא שוב ושוב מתייצבת לימים מתנגדי מדינת היהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות