ניו יורק

מפקח העיירה שפעל 'להרחיק את חסידי סאטמר' - התפטר

לאחר שרכש קרקעות כדי למנוע משכונת 'קרית יואל' הסמוכה להתרחב, מתפטר אלכס ג'יימיסון, מפקח עיריית צ'סטר מתפקידו • הסיבה: תבע דמי אבטלה בזמן שהועסק בעירייה (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אלכס ג'יימיסון (צילום: מסך מתוך פייסבוק Alex Jamieson)

ראש עירייה שפעל להרחיק מתחומי העיירה דיור של חסידי סאטמר, התפטר לאחר שהואשם בהונאה, כך מדווח YWN.

כזכור, מפקח העיירה צ'סטר שבדרום-מזרח ניו יורק סיפר, כי שטחים פנויים נרכשים על ידי הרשות, בכדי למנוע את התרחבות 'קרית יואל', שכונת סאטמר הסמוכה, לתוך העיירה צ'סטר.

לדברי המפקח, אלכס ג'יימיסון, "אנשים מבינים מה האפשרויות. האופציה לפיה קרית יואל תתרחב לתוך צ'סטר, מפחידה אנשים כמעט פחד מוות, ולכן הם רוכשים קרקעות בכל הסביבה. הרעיון הוא להשאיר את החסידים בחוץ, כדי שלא ישיגו שליטה ברשות המקומית".

כעת, מתפטר המפקח המפלה מתפקידו, ובנסיבות שונות לחלוטין: הוא מואשם כי 'עקץ' את הרשויות האמריקאיות באלפי דולרים, כשדיווח כי הוא מובטל וקיבל דמי אבטלה.

בניין הרשות המקומית בצ'סטר (צילום: chester-ny.gov)

לפי כתב אישום שהוגש נגד ג'יימיסון שלשום (שלישי), בבית משפט במחוז אלבני, בזמן שדיווח על אבטלה - הוא הועסק בעיריית צ'סטר, ומדובר אם כן בהונאה.

גזר הדין שהושת על ג'יימיסון אינו כולל מאסר בפועל, אך הוא נאלץ להתפטר מתפקידו כמפקח העיירה צ'סטר.

כאמור, שכנה קרובה של העיירה צ'סטר היא השכונה החסידית 'קרית יואל' שבה מתגוררת אוכלוסיה סאטמרית רחבה. עם גדילת מצוקת הדיור מחפשים זוגות צעירים אפשרויות דיור קרובות אך זולות יותר, ומעתה, עם התפטרותו של ג'יימיסון, יתכן שצ'סטר תהווה פתרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר