משדר 'כיכר' • צפו

המשפטן אלן דרשוביץ': "טראמפ אוהב ישראל, וגם ביידן"

פרקליט הצמרת היהודי-אמריקני, הסביר במשדר הבחירות של 'כיכר', כי טראמפ הוא ידיד ישראל - אך גם ביידן, ואסור לשכוח זאת • "אני רואה תנועה ערה ברחובות", סיפר • צפו (חדשות)

המשפטן אלן דרושביץ בראיון מיוחד (הפקה: איציק אוחנה. צילום: אולפן כיכר השבת)

הבחירות לנשיאות ארה"ב • משדר הבחירות מ'אולפן כיכר': פרקליט הצמרת היהודי-אמריקני, אלן דרשוביץ', הנחשב לידידם הטוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא דולנד טראמפ, הצטרף למשדר המיוחד והסביר, כי רוב היהודים יצביעו דווקא לדמוקרטים.

בפתח דבריו אמר דרשוביץ', כי "נשיא כמו טראמפ שתמך בישראל - זה נשיא מובהק וודאי שיהיה בעד ישראל, אך אסור לשכוח שגם ביידן הוא תומך ישראל נלהב".

לגבי השאלה, מה יצביעו רוב היהודים, השיב דרשוביץ, "אני לא נביא אך אני סבור שרוב גדול של היהודים יצביעו למועמד המפלגה הדמוקרטית ג'ו ביידן, ואילו רק החרדים יצביעו ברובם לטראמפ".

עוד הוסיף דרשוביץ', כי הוא רואה תנועה ערה ברחובות, וזה משהו חשוב שעלול להשפיע על התוצאות.

דרשוביץ התייחס להתנהלות הנשיא המכהן, דונלד טראמפ, מול איראן ואמר כי הסכם הגרעין של ממשל אובמה היה נוראי, והביע תקווה כי אם ביידן ינצח, הוא יגיע להסכם טוב מול איראן.

לסיום, נשאל הפרקליט הבכיר, שהיה מזוהה שנים עם המפלגה הדמוקרטית, למי הוא מצביע, שכן כיום הוא עו"ד של דונלד טראמפ. דרשוביץ, כמובן, סירב להגיב על השאלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר