בונקר המיליארדים

האחוזה של איוונקה טראמפ: "שוטרים מורידים זבל"

ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ רכשו שטח באי היוקרתי, שלפתע זוכה לתשומת לב תקשורתית מוגברת, ולדיווחים על השירותים היוקרתיים מהם נהנים העשירים במקום (אקטואלי)

(צילום: מתוך הפייסבוק של איוונקה טראמפ)

ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ קנו מתחם באי אינדיאן קריק שבמיאמי, ומאז תשומת הלב התקשורתית בארה"ב מופנית לעבר המקום שכבר זכה בעבר לכינוי "בונקר המיליארדרים".

מתברר כי במקום מתגוררות 30 משפחות, מרביתם - לא באי במהלך רוב ימות השנה. הבתים מפוזרים בקצוות השונות של האי, על שפת הים כולם.

הבתים, מחוברים באמצעות כביש אחד בודד המקיף את האי, עליו שומרים 13 שוטרים. כך, הצליחו בשנים האחרונות לשמור שלא יהיו בכלל פריצות לבתי העשירים באי.

טים וויל, לשעבר ראש העיר של סרפסייד, פלורידה, סיפר בראיון ל- The Post מדוע יש צורך בכל כך הרבה שוטרים לאנשים מועטים כל כך.

לדבריו, "המשטרה של רוב האנשים בעולם היא יחידה, אבל המשטרה שלנו היא יותר כמו משרתים במדים. ראש העיר של האינדיאן קריק אמר לי שאם העוזרת של אחד התושבים לא מגיעה – הם מתקשרים למשטרה והשוטרים יוציאו עבורם את הזבל".

אדם שהתגורר בעבר במקום סיפר כי "סגנון החיים באי הוא מאוד פרטי. אין תחושה של קהילתיות ואין פיקניקים שכונתיים. מדובר בסוג מסוים של אנשים, שלא צריכים אנשים לא מוכרים שיקיפו אותם ורוצים להיות החברים שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר