"בנט הפך למלך"

כך הממשלה המתהווה סוקרה ברחבי העולם

12 שנות שלטון רצופות עברו מאז הצליח ראש הממשלה נתניהו להרכיב ממשלה ועד לשבוע האחרון שעשוי להוציא אותו מבלפור. העולם לא נותר אדיש וסיקר בהרחבה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום מסך)

נתניהו אוחז בהגה השלטון כבר 12 שנים, נאהב או לא, נראה שנתניהו יצטרך נס בכדי לא לפנות את מטלטליו מרחוב בלפור. גם העולם לא נותר אדיש ודיווח בהרחבה על המאורעות הפוליטיים בישראל.

כך למשל באתר 'סקיי ניוז' הבריטי דווח כי "מפלגות האופוזיציה בישראל מתקרבות לעסקה שעלולה להוביל לסיום 12 שנות שלטונו של נתניהו.

עוד נכתב באתר כי "נפתלי בנט, מנהיג מפלגה קטנה, ומי שהפך למלך אחרי הבחירות עם התוצאות הלא חד משמעיות, יכול להוביל הקמת ממשלת אחדות".

ב-'CNN' נכתב- "האם זה סוף סוף הסוף בשביל בנימין נתניהו, השורד הגדול ביותר של הפוליטיקה הישראלית?" הכתבת גילתה בקיאות יתרה בהיסטוריה הפוליטית הישראלית וכתבה כי "לפני רבע מאה, הישראלים נדהמו כאשר בנימין נתניהו הצליח לעשות מהפך כשניצח את שמעון פרס בפער זעום".

"יום ראשון הוא יום השנה לאותה זכיה נואם ראש הממשלה נתניהו תוך כדי שהוא יודע שיכול להיות שהקריירה הפוליטית שלו מגיעה לסיומה".

באתר העיתון הצרפתי 'לה מודנה' דווח כי "הסיכויים לממשלה בישראל ללא נתניהו גוברים". עוד נכתב באתר כי "בזכות תמיכה של יושב ראש האופוזיציה הישראלית ביום ראשון, בישר איש הימין הרדיקלי נפתלי בנט כי הוא בדרך להקמת 'ממשלת שינוי' שעלולה להפיל את ראש הממשלה".

ברשת 'BBC' הבריטית דווח "הקואליציה המתהווה בישראל היא איום על ביטחון המדינה, הזהיר נתניהו". עוד נכתב כי "נתניהו הפציר באנשי הימין שלא לתמוך בעסקה, זאת לאחר שנפתלי בנט האולטרא-לאומי אמר כי יקים קואליציה עם מפלגת מרכז". נכתב. "על מתנגדי נתניהו להקים ממשלה עד ליום רביעי הקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר